|
nietmeer
|
Kris is de uitspraak, Chris is de naam  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jaah, maar er staat Kpuc  En dat chris je naam was, wist ik al  |
|
nietmeer
|
De planning hier is simpel, bijkomen van gisteravond, het was een erg gezellig feestje. En vanmiddag nog een jaardag vieren, maar dan iets kalmer als gisteren. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*schuift 'n 3 dubbele half gedestilleerde espresso / verzadigde suikeroplossing richting my-angel* Op eigen risico  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@kpuc, jij ook al een jaardag ? ik moet nog een jaardag inhalen  doet ik straks @Ikke, hmm klinkt lekker  een beetje HCl er bij ? of CH5COOH ? voor jou dan  * slurpt leeg, was lekker  * |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
@my-angel: of 4-(1-hydroxy- 2-(methylamino)ethyl)benzene-1,2-diol (epinefrine/adrenaline  ) |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, ook goed  misschien een beetje HgCl2 ?  |
|
Ikke
Oudgediende
of 'n scheutje trichloormethaan  |
|
my-angel
Oudgediende
C19 H28 O2  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jeetje mina! Ik wil weleens weten hoe ik dan heet   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: C19 H28 O2  Heb je daar nog niet genoeg van?    |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Ikke: of 'n scheutje trichloormethaan  Quote my-angel: C19 H28 O2  Zijn jullie soms natuurkunde/scheikunde-nerds ofzo  |
|
Ikke
Oudgediende
Luna moet nog steeds 'n koosnaampje voor me bedenken  |
|
my-angel
Oudgediende
@DreamerTje, als het goed is heb jij hier regelmatig mee te doen : C21 H30 O2 Euhm, scheikunde is leuk @Ikke, wat dachtje van ..euh..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiemorgen iedereen... is het nu alweer tijd voor scheikunde? ik ben nog niet eens op school... *zucht* *pakt de boeken erbij* |
|
my-angel
Oudgediende
CnC, leuk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@my-angel, als het goed is niet... C21 H30 O2: THC, een hoofdingrediënt in cannabis. |
|
my-angel
Oudgediende
* ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * tijd om naar de kerk te gaan * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * tijd om naar de kerk te gaan * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * tijd om naar de kerk te gaan * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * ding dong ding dong * * tijd om naar de kerk te gaan * .. krijg nog koppijn van die kerk  |
|
my-angel
Oudgediende
CnC : Progesteron (CAS-Nummer 57-83-0) heeft als synoniemen pregn-4-en-3,20-dion en heeft als bruto formule C21H30 O2.
Weet het al, de molecuul structuur is iets anders dan van THC, zal wel net een isomeer zijn, en dan heb je soms een hele andere stof |
|
Ikke
Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Ikke: of 'n scheutje trichloormethaan  Quote my-angel: C19 H28 O2  Zijn jullie soms natuurkunde/scheikunde-nerds ofzo  And proud of it    |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat wist ik niet  Kennelijk niet de enige stof met die molecuulformule. Ik ben wel redelijk scheikundig aangelegd maar ik weet bij god niet waar alle stoffen uit bestaan  |
|
Ikke
Oudgediende
C129 H223 O54 Is niet zo'n lekkere stof  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Knufz?! |
|
my-angel