|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Muad, tja, ik moet maar weer vaker gaan praten op wmr  |
|
nietmeer
|
@TheE: nietus (500 posts later... Thee: wellus Muad: nietus thee......) Hey Miwen |
|
nietmeer
|
|
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
he iedereen zecht hallo dat vind ik nu nog eens aardig ik wil ff een ijsklontjes |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wellus!!!!! maar als we zo door gaan, dan gaan we het zelfde doen als ik gister (of vanacht, of vanochtend) met Elrohir deed  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Lekker moeilijk als je 24 uur per dag in het cafe rond hangt  |
|
CNC is het niet zo dat alles mag en niets moet   behalve belasting betalen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Theetje..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: CnC: doe maar niet  anders haal ik je nooit in    Denk je dat ik wil dat jij me inhaalt?  Ik zit niet zo vaak meer op wmr de laatste tijd, dus moet meer gebruik maken van de tijd die ik er wel ben  |
|
nietmeer
|
Nietus  Nou leuk toch... (geen idee wat je met Elrohir deed, maar ik heb geen zin om terug te lezen....) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote miwen: CNC is het niet zo dat alles mag en niets moet   behalve belasting betalen  Dat is niet waar, wat moet: leven wat moet: doodgaan wat moet: een keertje alcohol drinken wat moet: op wmr zijn wat moet: belasting betalen wat moet: een baan zoeken (staat niet gelijk aan een baan vinden  ) |
|
muaddhib helemaal met je eens  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote miwen: he iedereen zecht hallo dat vind ik nu nog eens aardig ik wil ff een ijsklontjes Je moet niet te hard van stapel lopen.  |
|
nietmeer
|
CnC: tuurlijk wil jij dat je door mij ingehaalt word *sending out brainwashing brainwaves* @miwen: nee, het is: alles mag en niets moet, alleen aan sommige dingen zitten vervelende gevolgen |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Theetje..       Quote Muaddhib: Nietus  Nou leuk toch... (geen idee wat je met Elrohir deed, maar ik heb geen zin om terug te lezen....) dat was iets van 5 pagina's terug, toen zei hij dat hij me om 5 voor 7 ging wekken (omdat ik daar niet tegen kan, hij dat heeft gedaan toen ik bij hen sliep  ) Wellus! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, dank je voor de brein was, maar ik hou mn hoofd goed schoon hoor  |
|
CNC je moet niet leven je mag leven  een sprongetje en het is voorbij  niet doen hoor |
|
nietmeer
|
pfff.... vijf voor zeven wakker worden... ik doe het iedere doordeweekse ochtend, maar 't is inderdaad bagger
en nietus!!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@miwen, je moet leven want anders zou je moeder niet eens de moeite nemen om je te laten leven  |
|
 das wel vroeg  |
|
Theetje
Oudgediende
muad; ik sta nooit voor 8 uur op, behalve dinsdag en vrijdag (de rest van de week heb ik eerste uur vrij  en maandag ben ik helemaal vrij, behalve morgen dan) Wellus, eiersalade is lekker! |
|
CNC *denk ****** dat is gemeen |
|
nietmeer
|
Het enige dat vast staat is dat je geboren word, en later weer sterft. @TheE: Ah, vandaar... voor mij iedere ochtend om 6.45 m'n wekker  nietus: eiersalade is vies! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo... Mijn kamer is weer enigzins begaanbaar... Tijd voor koffie  |
|