|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Jeuk aan mn benen! (Als we toch onzinnig bezig zijn  ) |
|
nietmeer
|
*verlaat hoofdschuddend het cafe* ach.. als de kinders maar gelukkig zijn @Ikke: neeeee, niet manamana |
|
nietmeer
|
Prethaak 4 bro. *boink* voor de kerels,  voor de dames. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
manamana tututututudu manamana tutudutu |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
ni! ni! ni! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Jeuk aan mn benen! (Als we toch onzinnig bezig zijn  ) SNEL gaan fietsen dan  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*boink*... hang jij maar eens even aan de haak bro.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Jeuk aan mn benen! (Als we toch onzinnig bezig zijn  ) SNEL gaan fietsen dan  Nu nog? |
|
Ikke
Oudgediende
KPUC! *stevigen boink* |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke Nouuu heb ik dattt liedje in mijn hooooofd!!! Ik zal maar weer even Late Goodbye gaan luisteren  |
|
nietmeer
|
Lessien: Je bent zo oud als je je voelt niet waar? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@TheE Mffpmp ffpmppmfm pppppfppfmfffmp fpmmffmppffpmpp mpmmffpppmfmmppppp, ffpppf mmpmppppp mffpmp pppppffmf mppmpppppppmmmmmmmpmf pppmffmppfmp. Mffpmp mmpmppppp mmmpmfpmfmppmppppp ppmmmmmmmpff MppPppMfm!! |
|
nietmeer
|
Oeff, dat fietsen zou ik dan maar op de thuisoefener doen, het hagelt flink hier  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke Nouuu heb ik dattt liedje in mijn hooooofd!!! Graag gedaan  |
|
nietmeer Erelid
|
Muad..... Gelukkig voel ik me jonger ja   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Jeuk aan mn benen! (Als we toch onzinnig bezig zijn  ) SNEL gaan fietsen dan  Nu nog? Jaa heerlijk weer  Neee ik had mijn raam vandaag opengezet op mijn kamer, en het is daar nou ijs koud  Ja, nou ja, je moet het ook zelf weten  Of je wilt gaan fietsen of nog gezellig eventjes met mij praten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke Nouuu heb ik dattt liedje in mijn hooooofd!!! Ik zal maar weer even Late Goodbye gaan luisteren  Ik luister daar nog steeds hier Kpuc, ik moet dus echt weer gaan fietsen, mn conditie lijd eronder, maar tis zulk rotweer! |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Naaoomii: @ Ikke Nouuu heb ik dattt liedje in mijn hooooofd!!! Graag gedaan   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@elro;    Mpmmmmfmp pmmmpp mpppppmfm mmpmpppppfmp fppmppmppfmp mffpmp, mpmmmmfmp ffpmppmfmfmp ppmmffpmmppp fpmmmmmpmmpppff ppfppfpmp. Ppmmmmmmmpff mffpmp fpmmffpppmpm pmmmpp pppmffmppfmp mpppppmfm, pmmmffpmm mmpmpppppfmp pmfmffmppmpf, mppppp Pmfmppfmmfmmmffmppppp ppfppfpmp... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Kpuc: Oeff, dat fietsen zou ik dan maar op de thuisoefener doen, het hagelt flink hier  Hier hagelt het niet Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Ikke Nouuu heb ik dattt liedje in mijn hooooofd!!! Ik zal maar weer even Late Goodbye gaan luisteren  Ik luister daar nog steeds hier Kpuc, ik moet dus echt weer gaan fietsen, mn conditie lijd eronder, maar tis zulk rotweer! Hihi ja super moooi liedje!! Dan moet je trouwens hier maar komen fietsen, nou is het geen rotweer hoor  |
|
nietmeer Erelid
|
Thee.....
fppmffpmf pmmmpp pppppfmfm mppmppppp pfmmmmmmmfmmmppmfffmppmmmpp ppmmppfmp mppmppppp fppmfffmp pmpfppmmmpmppmmmpp |
|
nietmeer
|
"the question is: what is a manamana?!?"
En met deze boodschap, ben ik nou echt weg....
(pfff... waarom blijf ik hier nou altijd rondhangen als ik weg/naar bed moet...) |
|