|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Liz87: yeaaaaaaaaaaaaaahhh Twaggyy!!!! Ik heb honger  Welcome to the Club samen naar de pizzaria gaan? |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
het lijktopeens ene heel klein beetje druk te worden en dan oet ik welg
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Twags... nee is niet goed voor mn lijn... ik drink wel een megaglas water.. daar raak je ook vol van.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Angel..  Twaggy, vrouwenverslinder..   |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: @ Twags... nee is niet goed voor mn lijn... ik drink wel een megaglas water.. daar raak je ook vol van.. oei niet aan de waslijn doen  leef je leven voor het voorbij is |
|
Liz87 Erelid
|
@Twaggy.. ik leef half.. maar ik kan me pas echt goed uitleven als ik mezelf lekker in mn vel vind zitten en zelfvertrouwen heb, dus dat kan ik bereiken door een aantal kilo af te vallen.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Doei M-A  Quote Jannick: Doei Angel..  Twaggy, vrouwenverslinder..   niet aardig  |
|
Jannick
Oudgediende
Lizz..  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: @Twaggy.. ik leef half.. maar ik kan me pas echt goed uitleven als ik mezelf lekker in mn vel vind zitten en zelfvertrouwen heb, dus dat kan ik bereiken door een aantal kilo af te vallen.. aha dan snap ik het  salad bar dan maar? |
|
Liz87 Erelid
|
Jannick... Je bent een droppie!!! Heb zin om je weer te zien  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: Quote Liz87: @Twaggy.. ik leef half.. maar ik kan me pas echt goed uitleven als ik mezelf lekker in mn vel vind zitten en zelfvertrouwen heb, dus dat kan ik bereiken door een aantal kilo af te vallen.. aha dan snap ik het  salad bar dan maar? Goed idee... |
|
Liz87 Erelid
|
Ow ja... Jannick... Ik kan nu ook tegen kietelen onder mn voeten... NANANANANNNANAAAAA |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Ow ja... Jannick... Ik kan nu ook tegen kietelen onder mn voeten... NANANANANNNANAAAAA we zullen zien  ik heb nog wel wat leuke geintjes in voorraad  |
|
Liz87 Erelid
|
Hey Twaggy, ik zei JANNICK  ;) Kun jij tegen kietelen Twaggy? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
jaaaaah... Oeeh oeeeh...  ooeeh oeehhh  .. Ik ben een beetje druk   te lang bezig geweest met brieven schrijven  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Hey Twaggy, ik zei JANNICK  ;) Kun jij tegen kietelen Twaggy? soms ligt aan de persoon die kietelt. ik zou zeggen try to find it out  |
|
Jannick
Oudgediende
Neee..  *Wilt zeggen dat hij zich niet meer verheugd, maar dan liegt hij*  |
|
antoine Lid WMRindex: 40 OTindex: 47 Wnplts: Amsterdam S |
Boeeeeeeeeee..... |
|
Twaggy Oudgediende
|
brb ff eten maken want de salad bar is dicht |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Neee..  *Wilt zeggen dat hij zich niet meer verheugd, maar dan liegt hij*   Nog een kleine 5 weekies  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote antoine: Boeeeeeeeeee..... Schrik? |
|
Jannick
Oudgediende
JAA!  VIJF WEEKN! HOE DENK JE NU DAT IK DIE TIJD MOET DOORKOMEN?!  Comment Enkie: Doe eens rustig en gebruik caps wat minder |
|
Liz87 Erelid
|
Als ik de jackpot win, dan kom k een dagje naar Aalten  of ik laat je ophalen in mn prive heli, naar zwijndrecht...  |
|