|
nietmeer
|
Die 'verplichtingen' die je hebt als je bij zo'n studentenvereniging gaat...vaak moet je namelijk eens per week of vaker daar naartoe, en meestal is dat ook gewoon veel te laat (voor mijn doen dan  ). Kijk, een studievereniging is dan weer een heel ander verhaal. Daar ben ik uiteraard wel lid van  . |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Vailan: Ehm, nee hoor  Ik heb helemaal geen verplichtingen  Dan zoek je vast de verkeerde verenigingen uit  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
Hallo |
|
nietmeer
|
Waarschijnlijk zijn het vooroordelen van mij kant  Maar goed, ik ga mij dus nooit bij zo'n studentenvereniging aansluiten. Daar voel ik gewoon helemaal niets voor  . |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat had ik eerst ook, maar toen ik eenmaal zag wat voor verenigingen er allemaal waren, voelde ik me al gauw "aangetrokken" tot eentje  Geen verplichtingen en ontgroeningen, gewoon gezelligheid |
|
nietmeer
|
Mij zul je niet bij zo'n vereniging zien. Ik heb er echt geen behoefte aan  . Hier op de afdeling organiseren we elke week huiseten of gaan we bij elkaar film kijken ofzo, ook gezellig  , en bovendien organiseert de studievereniging ook van alles en nog wat  . |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou, mooi toch?  Mij hoor je er niet over hoor |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@DreamerTje: Ik heb het gevonden.  Begon helemaal bij de 1e pagina, staat 't op de laatste..  |
|
nietmeer
|
Maar desondanks zal ik volgens 'studentenbegrippen' geen tot een heel 'saai' studentenleven hebben  . Alsof mij dat wat uitmaakt  . |
|
nietmeer
|
café!  |
|
Amour Erelid
Wooeehh!  |
|
nietmeer
|
nog eentje die in het verkeerde topic zat  |
|
Amour Erelid
Waar?  |
|
nietmeer
|
dat weet je wel  |
|
Minifan
Erelid
|
Hallo iedereen  |
|
nietmeer
|
hoi Minifan  tijdje geleden  |
|
Amour Erelid
Hej Minifan, jou ken ik nog niet.  Jersan: Ik zit ook echt áltijd verkeerd hè.  |
|
nietmeer
|
@Amour, dat is helemaal niet verkeerd  |
|
nietmeer
|
*Pakt megafoon* Patat  |
|
nietmeer
|
*is doof* dank je  |
|
Minifan
Erelid
|
Jersan: Hoi, ja zeker @Amour: Ik jou ook niet  |
|
nietmeer
|
Asje  |
|
nietmeer
|
mag ik nu jouw oren?  |
|
nietmeer
|
Nee, die zijn niet te koop  |
|
Amour Erelid
@Minifan: Ik ben Amour. xD Lang verhaal verder, ben nu een paar maandjes hier.  |
|