|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
LQ: Zou wel leuk zijn in ieder geval @Dionos: hahaha !  Dat heeft toch niks met halloween te maken?  LQ: Haha, als je maar verkleed bent  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hoezo verkleed? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Wolfje: We hebben met vrienden zondagavond een Halloweenavondje  Dus ja iedereen komt zo'n beetje verkleed  Vandaar  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Jasjee, wat doe jij dan ? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Jasjee: een piraat die dolgeworden is en met zijn zwaard random mensen neerhakt en onthoofd klinkt redelijk hallowenerig  |
|
Wolfje Oudgediende
|
jasje klinkt erg gaaaaf ik ga met me liefje en vriendin film kijken misschien ga ik ook verkleed  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Dionos: Ja dan wel  LQ: Ik zit te denken om als een vampier te gaan, haha  Heb al een en ander besteld, moet alleen nog bloedcapsules vinden. @Wolfje: Gezellig  |
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
Ik ga naar Sinners Day in Hasselt  |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
Wat zijn jullie druk xD |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
|
|
Blixa Erelid
|
Een muziek festival met hele leuke muziek, zou jou ook wel aanspreken vermoed ik zo  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Pfff kom er ook haast niet tussen he  mannen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
hmmm misschien verkleed ik me als heks whaha me haren touperen en me gothickleed aan  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Mijn dochter van 4 ging naar de tandarts, die was zo bang dat de tandarts niet eens de kans kreeg om de tandjes te tellen omdat ze in de vingers beet van de tandarts. Verwijskaart gehad voor narcose tandarts, offerte net gehad, het vullen van 2 gaatjes, 448 euro en 21 centjes  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
@Blixa: Wat voor muziek dan allemaal?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Roy6: Mijn dochter van 4 ging naar de tandarts, die was zo bang dat de tandarts niet eens de kans kreeg om de tandjes te tellen omdat ze in de vingers beet van de tandarts. Verwijskaart gehad voor narcose tandarts, offerte net gehad, het vullen van 2 gaatjes, 448 euro en 21 centjes  Dat is minder  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Mannen, tsja... Daarom begin ik er verlopig niet aan @Wolfje: Ik had een gothic cape besteld, maar die konden ze pas volgende week leveren  Dus ben daar nog mee bezig om dat te regelen  Roy: Omg |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik heb nog een gothic rok met truitje  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hahaha, nice  Jouw outfit is alweer bijna klaar merk ik  |
|
Blixa Erelid
|
PinkKitten: Psychedelic Furs, Nina Hagen, Poesie Noir, Red Lorry Yellow Lorrie, kortom, jaren 80 muziek, maar dan de leuke  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jasjee, tsja Haha je bent er wel druk mee he |
|
Wolfje Oudgediende
|
hebben we niet afgesproken maar ik ga het gewoon doen lachen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Ja, als ik iets doe wil ik het ook goed doen Morgen even langs de feestwinkel om te kijken voor bloedcapsules en dan moet ik wel zo'n beetje klaar zijn @Wolfje: Word heel leuk, merk ik nu al  Alvast veel plezier  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Alleen de narcose is al 275 euro  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Haha ga je met de trein dan zondag ? |
|