|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Roy6: Dure kost..  Pfff LQ: Uhhm, waarschijnlijk rijd ik met iemand mee, als die persoon niet gaat dan ga ik wel met de trein  |
|
nietmeer
|
Quote Roy6: Alleen de narcose is al 275 euro  Valt dat niet onder de zorgverzekering dan Roy? |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
jasje jij ook erg veeeeel plezier he ik moet moeders helpen bedden opmaken doei doei  en ik heb het kouddd  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
@Blixa: Hihi, de helft ken ik geeneens...  Schandalig hè?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
PinkKitten: geeft niet, ik verzwijg stiekem dat Marc Almond ook komt  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Blixa: Ken ik ook niet...  Ik kende alleen Nina Hagen van dat rijtje eigenlijk...  |
|
Blixa Erelid
|
Ach ja, heb je eens wat te youtuben... als je van Joy Division houdt heb je grote kans dat Red Lorry je ook wel aanspreekt |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Blixa: OK, ik zal eens kijken.  |
|
Blixa Erelid
|
OK, dan ga ik nu er vandoor... tot laters  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Yumi, ik ga het morgen even uitzoeken, kreeg net de offerte van de tandarts binnen  |
|
nietmeer
|
Tandartszorg valt onder de basis verzekering tot en met 21 jaar  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
laters Jasjee  Yumi: gaat dat niet vanaf 1 jan veranderen ? |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
bye jasje  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
En toen was t weer rustig? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: jij bent best handig met zulke dingen,. weet jij dat of er iets gaat veranderen in de tandartskosten van kinderen onder de 21 jaar vanaf 1 jan ?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Roy6: hoezo ben ik handig met die dingen? Ik heb geen kleine monsters, tenminste.. niet waar ik van af weet  |
|
nietmeer
|
Roy Daar heb ik nog niets over gehoord maar dat zou natuurlijk kunnen. In jouw geval zou ik gewoon mijn verzekering bellen en daar informatie vragen. |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
Roy6: je moet je toch aanvullend verzekeren voor volledige dekking tandarts? |
|
nietmeer
|
Roy...kan wel vinden dat voor ieder kind onder de 18 gaatjes vullen vergoed wordt vanuit de basisverzekering, maar er staat niets over verdoving of narcose.
Welke verzekeraar hebben jullie?
De basisverzekering dekt de kosten van de zorg door uw tandarts als het gaat om: • de behandeling van jeugd tot 18 jaar; • behandeling door een kaakchirurg, • een volledige prothese (kunstgebit); en • bijzondere tandheelkunde voor patiënten met een handicap of aangeboren afwijking.
De basisverzekering vergoedt tandheelkundige kosten voor alle jongeren tot 18 jaar. De periodieke controle valt hieronder en veel andere handelingen die de tandarts verricht. Denk aan het maken van röntgenfoto ́s, verwijdering van tandsteen, een fluoridebehandeling, het vullen van gaatjes. Ook de behandeling door de kaakchirurg wordt vergoed. Als een voortand verloren is gegaan door een trauma (ongeval) dan wordt vervanging ook vergoed. Kronen en bruggen op kiezen worden niet vergoed, en ook de kosten van een beugel zult u als ouder zelf moeten betalen. Hiervoor kunt u een aanvullende verzekering afsluiten. Zodra een jongere 18 wordt, is de tandheelkundige zorg voor eigen rekening |
|
ladekast Oudgediende
|
@LessienElensar: ik heb Avero Achmea |
|
nietmeer
|
Roy...ga ik even zoeken  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Dat veranderd dus volgend jaar. De tandartskosten van mijn oudste zoon van 21 jaar werden dit jaar nog helemaal vergoed.
Wij zijn bij Ohra verzekerd. |
|