|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Iemand enig idee waarom Ladineko weg is?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
aaah jammer. zaterdag wordt mijn 1e keer  . ik kende ook niemand persoonlijk op wmr dus ja je bent niet de enigste  . maar ik heb wel al een mini meeting gehad met een paar, gingen we na walibi dus ja het is al wat minder spannend want gelukkig ken ik wel al een paar nu  . |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
dan wordt het wel leuker op wmr.. maar ik hou gewoon vol  Ik heb geen idee waar Ladineko is? :W Jannick |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hai Lenni  Ok, viel me op dat het wat gezelliger is hier zo, maar kan ook zomaar gevoel zijn  |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
pfff nog steeds thuis, ik hoop dat ik morgen wel weer kan werken... Heeft iemand nog een halve goede long over? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hey Jannick   ik ben blij dat ik 'm niet meer zie hier  . @Lenni: ja dat zeker  ach en er is altijd nog een volgende keer  . misschien dat je dan wel kan  . |
|
Lenni Erelid
Oh  Heeft iemand enig idee waarom niet nr 17 kan tellen in M&S heb het nu al 10 keer geprobeerd.... @Nijn ik rook dus aan die van mij heb je niks  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
aloha Nijn     mijn longen zijn nog schoon  . nog nooit gerookt of geblowt  . @Lenni: je kan niet alleen 17 typen, moet je er even wat spaties achter zetten  . |
|
Lenni Erelid
flyingdutchy: Gelukt bedankt voor de tip  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Lenni: ik had het ook steeds ik zat echt van waarom kan dit nou niet  . toen dacht ik laat ik er maar wat spaties achter plaatsen en toen werkte het wel  . |
|
Lenni Erelid
Nou dan ben je slimmer dan mij... ik had er niet opgekomen...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
weet je dat wel zeker  . ach ja vaak als het niet kan dat is de tekst die je plaatst gewoon te kort  . het zijn soms van die kleine dingetjes en die zie je snel over het hoofd  . |
|
|
flyingdutchy: ow, das mooi... Ik ben namelijk zwaar astmatisch en kan maar een van mn 2 longen gebruiken.
Maar ik ben trouwens wel benieuwd naar die bowlingen, naar de gezichten achter de namen... Helaas kan ik dit keer niet komen, iets met een schoonzus die jarig is. maarre, ben ik welkom de volgende keer? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Nijn: mij zul je nooit zien roken  het stinkt en je hebt er niks aan XD. zelfs alcohol nuttig ik bijna niet  . het hele jaar nog geen druppel gehad  . oei dat is minder. mijn zusje had vroeger heel erg last ervan, maar nu helemaal niet meer. hmm de meeste mensen hebben wel een foto op de pp staan of tussen de blogjes in dus daar kun je ook kijken  . maar natuurlijk ben je de volgende keer welkom  . |
|
Lenni Erelid
Foto op pp is mij ook nog niet gelukt...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
gewoon via een website doen waar je foto's kan uploaden  . daarna de link tussen [img ][/img ] plaatsen  zonder spaties  . zo heb ik het ook gedaan  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Nijn: maarre, ben ik welkom de volgende keer?  Alleen als je meer spamt. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: het is weer eens stil hier. heb je nog wel eens wat gehoord van vladje? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nee, totaal niets.  |
|
Lenni Erelid
Haai Kok  |
|
|
@WMR-kok: Nog meer spammen? Maar ik heb t al zo druk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: ik vind het nog steeds heel vreemd waarom hij er in eens vandoor is. het was vaak toch nog wel gezellig 's avonds  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai Lenni *boink*  |
|