|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Regent het bij jou ook  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Nijn: gewoon 100x de zelfde tekst kopiëren en dan hier plaatsen  . @Lenni: nee het is droog hier. tenminste ik wordt niet nat  . |
|
Lenni Erelid
Nou, hier is het weer bagger... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Lenni: misschien moet je het dak dan even repareren  .  zit je ook droog  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Je gaat aardig zo Nijn, je hebt al wat meer gespamt.  Ik mis Vladje wel een beetje.  Het zijn nu stille nachten op WMR.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: ja nu helemaal, want ik ben er 's nachts ook niet meer, want ik heb het te druk met stage en ik moet er wel uitgeslapen uit zien op mijn stage  . ik kan nog wel op zijn pp komen maar daar staan alleen de reacties nog op. |
|
Lenni Erelid
Nou ik ga ff stoeien om een foto op mijn pp te krijgen.... |
|
Nijn Senior lid WMRindex: 669 OTindex: 218 Wnplts: Voorschote
|
jaja dat gaat goed zo he?
maar ik wil wel 's nachts in het café komen rondhangen, maar ik denk niet dat dat mn werk te goede komt |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn werk komt het wel te goede Nijn.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Lenni: suc6  . het is niet moeilijk hoor  . foto uploaden op een site waar het kan, zoals: photobucket  . daarna tussen [IMG ][/IMG ] zetten zonder de spaties  . @WMR-kok: haha tja jij kookt ook altijd rond die tijd  . |
|
|
wat? als ik hier 's nachts ga rondhangen, of dat jij hier 's nachts rondhangt? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat ik hier rondhang Nijntje.  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote flyingdutchy: @WMR-kok: ja nu helemaal, want ik ben er 's nachts ook niet meer, want ik heb het te druk met stage en ik moet er wel uitgeslapen uit zien op mijn stage  . ik kan nog wel op zijn pp komen maar daar staan alleen de reacties nog op. Waar is Vlad heen dan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Nijn: dat kokkie hier rond hangt  . hij kookt namelijk vaak 's nachts nog  . kun je op zijn pp wel zien al z'n recepten en/of op zijn website  . @Kokkie: misschien dat ik in de vakantie wel weer 's nachts online ben, maar dat moet ik nog maar even zien  . @Kameleon: hij is verdwenen. hij is ineens gestopt zonder ook maar wat te zeggen  . we dachten eigenlijk dat jij wel wist waar hij was  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat is een groot raadsel Kammie.  |
|
|
Oe, koken 's nachts... wat doe je dan met het eten wat je klaar maakt? is dat je ontbijt dan de volgende dag? Maar ik moet overdag (iig tussen half 10 en half 5) echt goed wakker zijn, want dan werk ik met verstandelijk beperkte mensen. Dus ik wil wel meer spammen, maar ja... iig niet 's nachts. tenzij ik niet kan slapen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat is dan mijn eten op DAT ogenblik.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Nijn: dan is het inderdaad wel handig dat je wakker bent, want anders kan er van alles mis gaan. gewoon 's avonds spammen  is meer dan genoeg  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het gebeurt weleens dat mijn avondeten om 06:00 uur klaar is.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kokkie: dan moet ik nog niet eens aan eten denken  . ik ben dan nog niet eens wakker  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik kan pas iets eten als ik honger heb.  Ik heb een beetje darmproblemen waardoor ik regelmatig op andere tijden dan een normaal mens eet. |
|
|
Mwah ik eet meestal elke 2 uur, ook vanwege een darmprobleem (tja, longproblemen, darmproblemen, mn ouders hebben me niet echt goed in elkaar gezet  ) Maar om 6 uur 's ochtends een diner eten, dat doe ik nooit  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ach ja gelukkig mag iedereen zelf weten wanneer die eet  . ik eet vaak ook pas als ik honger heb, maar 's ochtends zo vroeg denk ik niet aan aardappelen of rijst of wat dan ook  . ik neem een uur later (7uur) wel een broodje  . @Nijn: dus jij word om de 2 uren wakker  ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bij mij is het luie darmen, en een kringspier die zich zeer moeilijk ontspant. Dus op een gegeven moment is alles vol en kan er niets meer bij totdat ik eindelijk naar het toilet kan. En ik heb problemen met de benen.  |
|
|
flyingdutchy: nee, ik kan gelukkig wel een paar uur slapen achter elkaar, al wordt ik meestal rond half 7 wakker met honger |
|