|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
delevene: Sorry als er iets is waar ik me eigenlijk nog steeds niet in verdiept hebt is AMD Dus daar durf ik niet veel over te zeggen.. Maarja zoals dionos zegt.. 64-bit pc is een stuk sneller  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
@Dionos: Klinkt logish  maar ook al loop ik nu op 7 met 1 gig ram: al verdomd soepel aan het lopen geen vastlopers gehad |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
delevene: het OS draait dan misschien wel soepel, maar zodra je iets extra's op iets zwaars wilt draaien dan merk je het toch wel  |
|
|
@Jovi: ik zag het. Zelfs mijn reactie, terwijl ik het voor hem opnam |
|
Delevene Erelid
@Elishahaha: 2de pc is beter kwa processor dus een intel pentium 4 cpu 3.00ghz Klok:2.99 ghz,480 mb aan ram als ik 2 nieuw koop gooi ik 1 in deze @Dionos dat had ik wel gemerkt met windows vista ja |
|
|
Gelukkig is dat eerste stuk aan Elishahaha gericht, want ik snap 'm niet  |
|
Elishahaha Erelid
|
delevene: pentium 4 is best uit de tijd  Dat is windows xp zeg maar -.-' nu heb je duo processors en zelfs quatro dus meerder processors in een |
|
Delevene Erelid
@Elishahaha: im from the past xD  naja mijn ouders willen me niks beters geven dus  |
|
Elishahaha Erelid
|
delevene: als je deze processor houdt moet je zeker niet meer dan 4gb erin zetten want dat werkt toch niet (vraag met niet waarom  ) Maar vooral dor de oude processor zal je moeite hebben meerdere programma's te draaien |
|
Delevene Erelid
Mwa meschien dat ik eens moet kijken op de 2depc zijn prosessor in de 1ste pc past in iedergeval iets sneller dan  |
|
Delevene Erelid
Gelukkig dualboot ik ook nog met windows xp |
|
|
Quote Elishahaha: (vraag met niet waarom  ) Waarom?  delevene: als in de 1 een amd zit en in de ander een P4, dan kun je die niet omwisselen. De sockets zijn anders. |
|
Delevene Erelid
|
|
|
@Elishahaha: je hoeft t niet op te zoeken hoor!! Ik weet wel waarom t is. Ik wou alleen even eikelen delevene: omwisselen zou weinig uitmaken. Ze vallen in dezelfde klasse. De 1 is iets sneller in taak x en de ander in taak y, maar gemiddeld genomen zijn ze gelijk. |
|
Delevene Erelid
@Dionos: ow.. naja koop gewoon 2 GB ram en klaar is kees  draait 7 wat soepeler  ! |
|
|
delevene: als je 4 GB doet, dan zit je meteen aan je maximum van ondersteund geheugen  |
|
Delevene Erelid
@Dionos: kan maar eerst maar 2 aangezien mijn moederbord ook wel oud is asus A7N8X-E |
|
|
Aha, oke  |
|
Elishahaha Erelid
|
|
|
Delevene Erelid
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Moguh! |
|
|
@Elishahaha: omdat 32 bit niet meer dan 4gb kan aanspreken. De processor kan maar getallen van 32 bit lengte aan. Dus ook verwijzingen naar het geheugen hebben een maximale lengte van 32 bit. Dit bepaald dus de maximum van het aan te spreken geheugen. Tenminste.. zo is het mij geleerd  Of ik heb t verkeerd geleerd  edit 11:53: ook hallo DFC  of LQ  of allebei  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Dionos: In dit geval LQ. Ik zit op zijn Iphone en mag daarop niet uitloggen  |
|
|
@ DFCPhoenixLQ: hoezo mag dat niet?  |
|
Elishahaha Erelid
|
@Dionos: Nee dat klopt nu je het zo zegt is het wel heel erg logisch  @DFCPhoenix: Hallo  |
|