|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Gisteren ook heel weinig online geweest en vandaag ook weinig.  Ik ben net begonnen met dag 9 van de antibioticakuur.  |
|
nietmeer
|
Eind van de week toch maar naar de dokter, dan heb ik vervoer. Ik kan zowat niet op of neer momenteel  Jij gaat vaak liggen hè? Leg je je benen dan hoger? |
|
nietmeer
|
Eind van de week toch maar naar de dokter, dan heb ik vervoer. Ik kan zowat niet op of neer momenteel  Jij gaat vaak liggen hè? Leg je je benen dan hoger? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Af en toe leg ik ze iets hoger, maar normaal ga ik in bed plat liggen. Ik lig vaak op mijn zij, en dan kunnen de benen niet omhoog. Maar het scheelt wel veel of ik gelijk ga liggen wanneer de pijn begint dan wanneer ik een half uur later ga. Dan blijft de pijn meer dan een uur aanhouden.  Afgelopen zondag bleef het meer dan 3 uur aanhouden.  Iets te lang overeind gebleven.  |
|
nietmeer
|
Waarom mijn post er nu dubbel staat snap ik niet  Ik verga vanaf zondagavond van de pijn in mijn linkerbeen, het lijkt wel of er iets bijgekomen is. Ik heb zo'n kussen om de benen hoger te houden, maar ik kan er niet heel lang op liggen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kan de huisarts niet langskomen? |
|
nietmeer
|
Tot nog toe noemt de huisarts mijn meer dan 2x dikkere been alleen maar een cosmetisch probleem  Hij heeft er nog nooit serieus naar gekeken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Waaaat een cosmetisch probleeem? Die vent is gek, je hebt steunkousen nodig. Kan je vaak genoeg naar het toilet om te plassen? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Yumi: gewoon die huisarts op zijn muil slaan, en dan ook roepen dat het een cosmetisch probleem is..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Vraag ook gelijk om een verwijskaart voor het ziekenhuis. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn linkerbeen is ook altijd dikker dan de rechter. Ben je toevallig linkshandig Yumi? Je linkervoet, is die een beetje verkleurd? |
|
nietmeer
|
Nee ik ben rechts en dus links onhandig Ik heb vandaag jeneverbes capsules geslikt, maar die helpen nog amper. Ja bovenop de voet zelf wel, lijkt een soort blauwe plek  |
|
sjefke Oudgediende
Hey Yuni!!   en Kokkie the Best!!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@sjefke: Je mag 3x raden wie ik ben |
|
sjefke Oudgediende
Net een zeer aangrijpende docu gezien op Engeland, over dakloosheid... damn ik voelde me gelijk weer zo als toen..  |
|
sjefke Oudgediende
Pearly???  nee, Yumi!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bij mij is de linker grote teen bovenkant paars en bobbelig, met nog een klein korstje bovenop. Die korst is gelukkig al ver weg, was eerst vrij groot. De 3 tenen naast de grote teen zijn al donkerrood aan het worden. Alleen de kleine teen is nog niet zo ver. buitenzijkant van de linkervoet is ook al grauwbruin gekleurd. |
|
nietmeer
|
@sjefke: Nope  Docu's kunnen soms heel aangrijpend zijn, zeker als ze je herinneren aan wat je hebt meegemaakt. @peter Komt dat allemaal door teveel vocht?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ja helaas. |
|
sjefke Oudgediende
Yumi, ben je dan Joan Osbourne  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Voor zover ik begrepen heb, heeft het vasthouden van vocht een achterliggende oorzaak. @sjefke: Mijn nieuwe nick rijmt op mijn oude  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik was in 2008 door het UWV 100% goedgekeurd, dus ik moest weer aan het werk. Mijn werk bestaat uit voornamelijk staan op dezelfde plaats. (inpakwerk) Dan sta je 7,5 uur per dag op een derde vierkante meter. |
|
nietmeer
|
Dat is zeker in die periode geweest dat ze zelfs terminale kankerpatiënten zelf weer aan het werk stuurden? Dat is toen bij mijn man op het werk gebeurd, die collega moest gewoon weer post rondbrengen  Maar zo lang staan dat gaat toch gewoon niet? |
|