|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
sjefke Oudgediende
Och lieverd toch... hoe wist ik het he????? Ik heb je wel gemist hoor!!! tot diep in de nacht spammen met zijn tweetjes...whahah 3 woorden spel weet je nog??    |
|
nietmeer
|
|
|
sjefke Oudgediende
Dus gaan we |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik zit ook nog met de gevolgen van een hypofyse-tumor. Ik ben daar in 1990 aan geholpen, maar ze durfden niet alles te verwijderen in verband met hersenbeschadiging. Dus voor dat restant kreeg ik medicijnen, maar daar kon ik niet meer tegen binnen een jaar. Ik heb toen 15 jaar lang geen behandeling gehad ondanks dat ik melde dat ik steeds meer klachten kreeg.  De neuroloog Dr. van Erven zei tegen mij dat mijn klachten niets met de tumor te maken hadden. Ik heb toen op een gegeven moment een verwijskaart voor een second opinion gevraagd. Dat heeft de huisarts 2 maanden tegengehouden. Uiteindelijk schreef ze een verwijskaart uit, maar ik kon het zelf uit gaan zoeken bij wie en waar ik terecht kon komen. De huisarts bood geen enkele medewerking.  2nd opinion was eigenlijk ook niet goed gegaan.  Eind 2006 werd ik te ziek om te werken. En in maart 2007 heb ik in het ziekenhuis gelegen. Toen bleek dat de oorzaak toch die hypofyse-tumor was. Vanaf maart 2007 sta ik onder behandeling met medicijnen. |
|
nietmeer
|
Om je dan in 2008 weer goed te keuren?  Jij hebt al net zo'n geweldige huisarts als wij, als ik het zo hoor  |
|
sjefke Oudgediende
Ik heb heel vaak gedacht aan je, net als Gio, die was ook heel lang weg.. ookweer terug!!! En wat dacht je vandie levensgenieter als die gozer met Groucho Marx als avatar??? Kokkie, het zijn gewoon ratten...  |
|
nietmeer
|
@sjefke: Gio ken ik wel. Ik zit me nu suf te piekeren wie je met die levensgenieter bedoelt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
In 2008 begon ik net op te knappen zodat ik ook een beetje mijn eigen huishouding weer kon doen. Toen moest ik van het UWV weer volledig aan het werk.  Ik had toen al last van mijn benen en had ook steunkousen gekregen. Maar die kon ik zonder hulp zelf niet aankrijgen.  Doordat ik in 3-ploegendienst werkte kon ik dus niet geholpen worden met de steunkousen.  En door het werk is dus mijn benen erger geworden. Ik had dus de keus uit of te gaan werken, of mijn ontslag krijgen en geen recht op een uitkering.  |
|
sjefke Oudgediende
heel hard nadenkend..... Bon Vivant natuurlijk!!!  Je zou ze voor hun leven aan moeten klagen Peter, onbegrijpelijk hoe ze met mensen omgaan.. en die huisarts blies ik op!!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Yumi: heb je je ingeschreven voor de WMR-nieuwsbrief?  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dan had je geen keus dus. Wat een manier om je zo te behandelen  Ja de nieuwsbrief heb ik gisetren gehad @sjefke: Bon Vivant ach ja natuurlijk  Ik ben hem nog niet tegengekomen de afgelopen week. Maar blijkbaar liep ik jou ook steeds mis. |
|
sjefke Oudgediende
Yumi: Ik heb hem al erg lang niet meer gezien dus...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bon Vivant was 5-4-10 voor het laatst aanwezig.  |
|
nietmeer
|
Dat is al meer dan een half jaar geleden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mexxieeeeee Ik heb net op zijn profiel gekeken. |
|
nietmeer
|
Ik dacht dat sjefke bedoelde dat hij ook weer terug was  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Traevel is ook al een tijdje weg.   Het updaten aan de linker bovenkant gaat ook vrij traag. |
|
sjefke Oudgediende
nee, ik vond het altijd wel suprlachen, ps mafalda is nu pearly-puck!!!!  |
|
nietmeer
|
Het is hier ook net real life, mensen komen en gaan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@sjefke: even dat verwijderen sjefke.  Ze wil niet dat iedereen dat weet. |
|
sjefke Oudgediende
PW: ik ben verslaafd aan facebook... City of Wonder...  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Hallo!  Ik kom maar heel even kijken want ik hoor nu te slapen  Zit in Polen voor het werk en slaap in een hotel toch altijd wat minder. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Mex *boink*  Te lang geleden dat je in het café was. Polen nu kwart over 4?  |
|