|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
flyingdutchy: heb jij geld voor mij dan? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@FD die stofzuiger valt best mee dacht ik maar die butler is aardig aan de prijs ik zal eens kijken afbeelding279 eurie |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@elis: nee heb ik net uitgegeven voor mijn eigen bed  en ik moet even wat opsparen voor een weekendje weg met iemand van wmr   . zoek maar een bijbaantje  . @jjj: een butler heb ik ook niet nodig  . de afstoffende robot zou heel handig zijn  |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: heb ik xD maar dan nog heb ik geld tekort |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@elis: moet je ook wat gaan sparen hé  . maar ik kan je niet helpen  , heb het geld zelf nodig XD. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat probleem heeft iedereen toch iedereen zou meer geld willen hebben als dat hij/zij heeft |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: ik heb nog genoeg op mijn spaarrekening staan daar niet van  , maar dat is voor later als ik op mezelf ga wonen  .  zijn hier een paar aan het werk buiten  , komen waarschijnlijk glasvezel aanleggen hier, maar zit er 1 in een graafmachine heel hard met turkse muziek of zo mee te zingen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dus je kan lekker cultuur op snuiven en ik woon al op me zelf en ik heb ook nog wel genoeg op de bank maar het is fijner als het nog wat meer was zodat er bijv. ook een leuke Ferrari op de oprit stond ofzo. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
jjj: ja  alleen ik wordt er niet bepaald blij van XD, hij zingt behoorlijk vals  . ik niet  , ik doe mijn opleiding nu toch nog waar ik al woon dus waarom dan al op mezelf gaan wonen als ik nu nog die kosten kan besparen  . volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel al als ik klaar ben met deze opleiding, want dan wil ik door op het hbo en dat doe ik liever niet hier  . tja wie wil er niet een ferrari op de oprit hebben staan  . |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: ik wil geen Ferrari wat heb ik daaraan?  dat geld investeer ik liever in iets anders |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@elis: je zou het best wel willen hebben  , maar ja andere dingen zijn wel belangrijker dan een auto  . in een nieuw bed zeker  . |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: onder andere  en een goedkopere auto en motor rijbewijs en motor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@elis: ik had er dan wel een mooi huis van gekocht  of een vakantiehuisje ergens  . ik rij toch niet veel in een auto  ik zit elke dag op de fiets  . |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
eej  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Sailer Erelid
hey FD alles goed? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: gaat best  en hoe is het met jou  . |
|
Sailer Erelid
met mij is het ook goed  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: mooi zo  ik ben aan het genieten van turkse live muziek  . |
|
Elishahaha Erelid
|
hallo sailer  |
|
Sailer Erelid
Heej Elis FD, ik van 3FM |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: dat is al een stuk beter dan een straatwerker die in een graafmachine zit en meezingt met zijn turkse cd  . |
|
Sailer Erelid
FD, lachen toch? Opnemen en op Youtube zetten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: nee  het klinkt nergens na XD. te laat  ze staan nu al een stukje verderop  kan het niet meer horen  . ik zal er trouwens vandoor gaan  . zo meteen door na de volgende school en daarna na nog een school  . iedereen een hele fijne dag verder en tot de volgende keer  . doei        |
|
Sailer Erelid
Ik zie je later  |
|