|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: jawel een kieteldood   . moet je ook beter opletten  . doe dat XD school gaat voor;). nee ik heb geen last van het weer  het ligt 'm aan mezelf  . the-ghost: ja  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
the-ghost: maandag wel  mensen aan het doodstaren ofzo?  naja oke begrijp het wel hoor het was maandag (toch?  ) en later op de dagXD |
|
nietmeer
|
@Irthe, ma in je eentje stuiteren staat ook zo vreemd  |
|
Irthe Erelid
the-ghost: dat is ook weer waar  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: heb je geen bier in huis dan? snackie er bij en een zootje vrienden uitnodigen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
the-ghost: had na Irthe gelopen en samen met haar stuiteren  . jjj: ik drink geen bier  . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nooh!  arme ik  ja maar nee maar nou  ik heb het indd bestand en daar staat opdracht in  alleen snap ik t niet¬¬ maar verzin wel wat leuks  klopt, doe ik ook  alleen de tekst is stom  het is engels  en gaat over koffie=D ohw mm sniechoe?  gewoon zo'n leeg zinloos gevoel ofzo?  doe dat iets nuttigs   |
|
nietmeer
|
irthe had een vriendin bij zich  wat had die er wel niet van moeten denken   hmmm... moet naar de les, saai  tot straks  |
|
Irthe Erelid
the-ghost: die stuitert ook gewoon mee joh succes;)  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha ik zal het niet zo erg doen  ik zal je sparen    . nee dat kan echt niet hoor  ;). gelukkig maar  . wat moet je doen dan  ? engels is toch niet moeilijk? ik heb maar een 3/4 jaar engels gehad en mij is het ook allemaal gelukt  . hulp nodig   .   ik weet niet wat ik moet doen  @spookje: dat maakt jou toch niks uit  . en haar vriendinnen zijn ook gek hoor   . laterrr   suc6 in de les  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: cola mag ook hoor  het leven is 1 groot feest alleen zal je die wel zelf moeten organiseren |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
benikweer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
jjj: toch wel   . hmmm tja alleen ik ben niet zo'n feest persoon  . |
|
Irthe Erelid
haha gelukkig maar^^ mijn voeten heb ik nog langer nodig dan vandaag  niet dat ik vandaag kieteldood krijg maar tochXD *fluit:* alles kan  stramienen maken kolommen en zo.. ofzo  en 1 foto is niet scherp die ik wil gebruiken voor mijn omslag  (klinkt allemaal nog erg volgbaar  ) nee, maar tekst hoef ik ook niet te lezen  maar tekst staat zo irritant in voorbeeld bestand..  ik kan het ook wel  en anders de vertaalmachine  ben je thuis dan of nog op stage?  kun je op stage/voor stage niet wat doen dan?  |
|
FrankB Oudgediende
|
ik mag naar Turkije op stage  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: als we een keer weggaan  dan krijg je een kieteldood   . haha als je hier komt, kun je er vandaag ook al 1 krijgen  . niet alles kan  , jij kan niet vliegen zonder hulpmiddelen  . hmm oké  bij stramienen was ik het al kwijt   . kolommen zijn niet moeilijk  . dan maak je de foto scherper  . hahaha ik hou van die tekst  want het irriteert jou   . nee geen vertaalmachine  die kloppen vaak niet eens XD. ik ben op stage  . hmm was al bezig met mijn verslagen, maar dat is ook al up-to-date  . dus ja lekker vervelen  . |
|
Irthe Erelid
FrankB: ik las het  gefeliciteerd  voor hoelang dan?   en vanaf wanneer moeten we je missen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: ook leuk  , maar wat moet je daar dan  . stage lopen in de moskee? @Irthe: in turkije hebben ze ook wel internet hoor   . |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: 3 weken, weet zo uit mn kop niet wanneer, flyingdutchy: waar ik heen ga, op die school, nog niet  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
wat een klote dag vandaag  |
|
FrankB Oudgediende
|
helemaal mee eens heb de 1e vergadering over mijn stage gemist, omdat ik niet op internet mocht van mn ouders...
|
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: maar waar je overnacht wel  . ik had ook een kans om met een groep na afrika te gaan voor een stage om daar computers aan te sluiten en zo voor scholen en ziekenhuizen, maar heb ik niet gedaan. moest de reis zelf betalen en die is niet goedkoop  en ik heb nu ook al een stage  . |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Elishahaha: slecht geslapen hoofdpijn. slecht weer. dag is pas net begonnen en ik wil alweer naar huis  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nooh  ik weet nu dat jij ook niet tegen kietelen kan  dus mwhahah  haha, kom even die kant op om een kieteldood op te halen  nee  sorry, volgende keer maar weerXD ik bel supervlieg wel die helpt wel met vliegen  haha dat bedoel ik  nee klopt  nu over iets met getallen.. jaa doe ik dit weekend wel  grr  verder vind ik je ook wel aardig hoor   ach k doe gewoon geen moeite meer om t te lezen  dat is waar  maar vaak met engels weet je ongeveer wel wat betekend maar niet precies..  haha  mol iets en ga het vervolgens repareren  |
|