|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
FrankB: oke snap ik dit nou goed je mist een vergadering over een stage omdat je niet op internet mag van je ouder  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@jackjanjanus: ik wist neit dat er vergadering was, want ik mocht niet op internet, en mocht de mail dus niet lezen, waarin stodn dat er om 8:30 een vergadering zou zijn |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Hisoka: sorry automatisme ¬¬ k weet k moet er op afkicken  ik heb honger  |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
@Hisoka: gewoon vrolijke muziek luisteren daar beur ik altijd van op  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: nee ik deed maar alsof  . ik bind je wel vast aan het bed  en dan krijg jij een kieteldood    . hé jammer  het was te proberen  en wanneer is de volgende keer  . maar dat is een hulpmiddel  . trouwens ik heb supervlieg al vaak op het hoofd geslagen XD ze weet niet meer hoe ze moet vliegen  . oooeh getalletjes  . nee dat doe je nu maar  .  grom grom  . awww toch wel  wat lief   . doe je er maar weer moeite voor  . tja dan moet je er even wat langer over nadenken  . kom jij het even slopen dan  , dan heb ik het in ieder geval niet gedaan XD en krijg je meteen een kieteldood   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: dat klinkt heel fout xD wacht maar af  heb altijd nog bij mensen een manier gevonden dat ze er niet tegen konden  haha dat weet ik niet  moeten dan maar weer afspreken.. ja maar niemand heeft gezegd dat ik geen hulpmiddelen mag gebruiken  arme vlieg  , ooit neemt supervloeg wraak   ik haat getallen soms kan ik wel lief zijn   ik doe ook wel moeite  alleen ben ik de energie kwijt  haha is goed  slopen ben ik wel goed in  vooral windows nooh!  |
|
FrankB Oudgediende
|
hm hm hmmm *zucht* stemloosheid  |
|
Irthe Erelid
honger, energieloos, geen zin om aan t werk te gaan  moet je je stem zoeken frank!  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: die ligt wss nog op school, of ik ben hem onderweg verloren  *gooit wat chocola naar Irthe* |
|
Irthe Erelid
FrankB: snel terug gaan! en hem zoeken  als ik hem vind zal ik zeggen dat hij terug naar jou moet gaan  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
de koffie is op  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Irthe: daar waait het nu te hard voro, denk dat ie vanzelf wel terug komt, als t weer beter wordt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ach ja moet kunnen toch  . fout is goed toch   . hahaha we zullen zien  , ik geef je 1 tip: op 1 plaats kan ik er echt heel slecht tegen  maar waar dat zeg ik niet  . jij weet ook niet veel   . jaaaaa is goed   , spreek je vast vanmiddag/vanavond wel weer    . en ik kan altijd  , dus het hangt van jou af  , van wanneer je kan   . hulp nodig met de getallen? ik ben altijd heel goed met getallen   . awww je bent tot nu toe altijd nog lief geweest    , tenminste tegen mij  . hhmmm neem je een monster voor energie  . kom maar langs dan   . hahaha jawel  ik heb nog wel een Dr Pepper voor je  . |
|
Irthe Erelid
FrankB: oke  moet je het zolang met van die woordbordjes doen  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: haha ik weet niet of fout goed is  maar t klinkt gewoon fout  haha die kom ik vanzelf wel tegenXD meeste kunnen niet tegen als je knie irriteert of hoe noem je dat?  klopt ben blond  en slecht geheugen  idd^^ haha ik kan ook wel redelijk vaak hoor  alleen dat onthoud ik niet  alleen de leuke dingen onthoudt ik  dus daarom lijkt het alsof ik altijd druk ben  uuhm ja, voor precieze plaatsing van tekstvakken  k .. niet  haha ^^   kom je er 1 brengen?   haha nee  kom hier maar langs dan geef je mij een monster, mol ik wel even een windows  dan kun je weer wat doen   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
jeetje elke keer als ik even wat moet doen voor me werk is er zowat weer een pagina vol goed bezig zeg  |
|
Irthe Erelid
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
geeft niet is ook wel gezellig  |
|
Irthe Erelid
oke ik ga eerst zo wat eten, anders word ik stront chagerijnig  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
en dat willen we niet hebben (zo'n bruin schaap  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ik vindt er niks fout aan dus is het goed   . nope you will never find it  . hmm knie tja maar die is niet zo erg dus jammer  . dat was maar een geintje    . XD hebben we het er ummm vanavond of zo nog wel over   . nou ja zeg  dus je vind het niet leuk  , voel me nu gekwetst hoor  . jaja  . hmm dat is nog niet echt duidelijk  . more information please  . ik wel    , moet ik het je maar leren  .    nee sorry heb ik niet  . tja maar hoe wil je windows mollen dan  , ik ga geen computers meenemen  . kom hier maar  krijg je meteen de kieteldood en daarna een Dr Pepper   . ik heb ook nog wel een frikandelbroodje voor je of koekjes   . |
|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
ben ik nou de enige die het totaal niet kan volgen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|