|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
komen elkaar halverwege wel een keer tegenXD |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hoop het  ga jij vast?  jouw trein gaat over anderhalf uur  |
|
Irthe Erelid
wacht.. dan moeten we wel lopen, en de zelfde weg lopen  treinen rijden langs elkaar heen  kunnen we zwaaien   haha als jij eerst op stapt, kom ik je wel tegen bij de bushalte in deventer   |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wat gezellig xD |
|
Irthe Erelid
@Sto: ja man  hij heeft het koud  en ik heb geen eten nodig meer  net al 2 truffels naar binnen gewerkt   |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
ik heb het frisjes en wil wat eten  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Irthe, Alleen varkens eten truffels, schaapjes niet.   @ Sto, Jij ook al koud?  |
|
Irthe Erelid
@Sto: mijn kleedje ligt hier nog steeds kom maar halenXD ik helemaal niet  maarja heb dan ook mijn verwarming, lichtjes, aan chocolade truffels  MC!  |
|
M-Cyclone Oudgediende
O, die zijn lekker, Irthe!
*pakt Joppiechips* |
|
Irthe Erelid
@M-Cyclone: nog nooit een van die 'nieuwe' lays chips gehad  ben eignelijk wel benieuwd hoe ze smaken  idd  vooral als ze zelf gemaakt zijn  (chocoworkshop  ) |
|
M-Cyclone Oudgediende
Joppie is goed! De rest schijnt niks te zijn. Vooral door de manier waarop Mango Red Chili aangeprezen wordt, weiger ik dat te kopen.  Chocoworkshop?  Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?  |
|
Irthe Erelid
@M-Cyclone: hoe bedoel je aangeprezen?  bami-pangpang lijkt me ook wel apart om te proeven  joppiesaus lijkt me sowieso wel lekker  aangezien je datook gewoon bij patat enzo kunt eten  een oma die 70 is geworden, en steel vrouwe/meiden in de familie, die als cadeau een chocoladeworkshop geven in zutphen dus alle dames van de familie boven de 10 jaar zijn gaan workshoppen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Irthe, Ik stop graag Mango Red Chili tussen mijn lipjes...brrrrrr. Die imitatie is zo niks.  Hier in Brabant kun je overal Joppiesaus krijgen!  Bij de friet  . Wow, wat gezellig! Familievrouwendag  |
|
Irthe Erelid
haha ik heb m nog niet gezien eigenlijk  alleen dat zo'n mango met een peper op z'n hoofd de deur uit stapt met een koffertje ("vaag herinneren) hier in Almen ook wel  (gehucht van 3 straten) verder weet ik eigenlijk niet  t is best lekker  zoiets  wel wat problemen gehad, die kerel was vergeten op te schrijven dus wij daar voor dichte deur, kloppen en bonken, ja wat is er? we hadden vanavond een workshop. oh stond niet in mijn agenda. naja kom maar binnen.. halfuur later begonnen dan eigenlijk zou moeten maar dat maakten niet uit  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Wat een vent.  Maar als het maar lekker was!  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Heeuu  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Mmore! Garfield avatar  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
heyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ja, die heeft DreamerTje uitgekozen, ooit Ik moet meteen alweer gaan  ff een vriend inmaken met C&C  |
|
Irthe Erelid
garfield  2x   oke mmore  succes XD   lalala pindaas gejat  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Pinda's  Garfield   Doei Mmore  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|