|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goeiemorgen, ik ben zogenaamd net thuis van t werk, biertje? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: nee  Koffie  |
|
Kpuc Oudgediende
Kafa Ruska  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Kpuc: zogenaamd?  Roy: school is een luizenleven, werken (/ onbetaalde stage) dás pas vermoeiend  Ja, daar ben ik druk mee  Maar het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjdag  dus nog maar uh...11 uurtjes werken en dan is het weeeeeekend   Ben nog nooit zo blij geweest met m'n weekends als de afgelopen weken  en ik heb m'n weekends nog nooit zo volgepland met leuke dingen als de afgelopen weken waardoor bijslapen telkens toch wel een beetje mislukt   |
|
ladekast Oudgediende
|
Het waait hard  |
|
Delenn
Oudgediende
gister ook al  |
|
Kpuc Oudgediende
Delenn, ter voorbereiding op 1 hele nachtdienst  Mwah, als je maar blijft eten en drinken en af en toe een powernap pakt, komt goed Huilt ie Roy?  |
|
ladekast Oudgediende
|
11 uur per dag stage ?  ik snap precies wat je bedoelt met de weekenden helemaal volgepland hebben staan  kat had op de slaapkamer zitten schijten, ook erg dolletjes om zo wakker te worden  |
|
ladekast Oudgediende
|
de wind huilt niet, het jankt  te vroeg voor de edit knop  |
|
Delenn
Oudgediende
lol, in de krant staat een foto van koning Gustav van Zweden die op elanden ging jagen maar een heel peleton aan journalisten achter zich aan heeft. Valt ook niet op voor zo'n eland verder  Roy; te vroeg ook om te verbeteren   @Roy2  ja 10 tot 11 uur per dag  behalve als er ook een avonddienst aan vast zit (1x per week) dan is het minimaal 14 uur  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: wat een lange dagen zeg  Is dat normaal voor het beroep wat jij aan het leren bent ? Delenn ... dat was ook een DP van jou  |
|
Delenn
Oudgediende
DP van mij?  waar?  ja dat is normaal, langer zelfs. Ik kom aan om 7.15 uur, de meeste arts-assistenten zitten er dan al en ik ga weg om 18.00 uur ofzo (als ik heel veel geluk heb 17.00 uur) maar de arts-assistenten blijven dan nog even om wat papierwerk te regelen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: had je niet beter wat anders kunnen verzinnen om te gaan uitoefenen ?  |
|
Delenn
Oudgediende
Roy; maar tis zo interessant  en volgens mij zijn jouw dagen niet echt veel korter of wel?  wat een bizar verhaal in de krant  meisjes van 14 en 15 die stomdronken op school verschijnen en vervolgens "verkracht" worden door klasgenoten  . Getuigen zeggen dat de meisjes "ik wil jullie pijpen" hebben gezegd. Echt, wat voor school is dat??  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: Nee ok, maar ik heb dan ook geen school afgemaakt  14, 15 ... ga met de barbies spelen of zo  |
|
nietmeer
|
Moge  Zijn hier lui met een wagen en weet ik veel wat nog meer onwijs hard geluid aan het maken  lijkt wel of ze aan het heien zijn   Edit: ze zijn dus gewoon met een kleine heistelling twee huizen verder bezig   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Val nog mee Lessien, toen ze tegenover mij begonnen was het net 6 uur geweest.  Ik zat toen bijna tegen het plafond van schrik.  |
|
nietmeer
|
Vind het nog steeds te vroeg om te heien  Veel mensen en kinderen slapen rond die tijd nog...incl. mijn zoon  Die was dus vroeger wakker dan nodig was  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
nietmeer
|
Ze zijn in de achter tuin bezig, drie huizen verder  en het is geen hele grote heistelling, maar een kleine en dat zal wel mogen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
goeie morgen  |
|