|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Sailer: dat is k*t dat je het niet kan herkansen  . nou ja de volgende keer beter  . |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
flyingdutchy: Ja en die volgende keer is vandaag  nou ja dat is wiskunde D dus niet hetzelfde maar toch  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: nog even goed studeren dan  . je redt het vandaag vast wel  . in ieder geval heel veel suc6  . |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: D'r valt niet veel meer voor te studeren  dus ik moet het maar gewoon maken en hopen dat ie beter ging XD Jeej ik sta nog wel voldoende voor wiskunde  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: hmmm oké  . ach het komt wel goed toch  ? gelukkig maar dat je nog wel voldoende staat dan  . |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: Laten we t hopen  maar deze toets kan je iets meer op voorbereiden gelukkig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: *duimt voor sailer*  dat is wel fijn dan  , al zal ik er zelf nooit gebruik van maken  , ik heb het niet zo met leren XD. misschien als ik gewoon altijd ging leren, dan had ik misschien wel een hoger niveau kunnen doen   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Sailer: gaan ze tegenwoordig tot D met wiskunde oke ik wordt denk ik toch oud wel mooi dat je nog voldoende staat  |
|
Sailer Erelid
flyingdutchy: thanks, leren is een heel ruim begrip bij mij XD leren is al 1 keer het boek opendoen en even doorlezen @jackjanjanus: Wiskunde D is er gekomen omdat universiteiten gingen klagen over t nivo van de wiskunde van scholieren  dus Wiskunde D is alles wat nu niet meer in Wiskunde B zit maar wel in B1 of 2 en ook delen van wiskunde A  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jjj: maar we worden allemaal oud  . @Sailer:  zo kan het ook ja  . ik deed altijd een koptelefoon op en ging muziek luisteren en dan op het boek liggen  en heel af en toe eens wat lezen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Sailer: dus eigenlijk wat ze eerst geschrapt hadden uit b1 en b2 lekker nuttig dus dat schrappen  en zo heb ik mijn hele havo ook gedaan  ik kon zelfs voor mijn examens gemiddeld een 4 halen |
|
Sailer Erelid
@jackjanjanus: Wiskunde D is een keuzevak geworden  maar ik heb het gekozen omdat ik naar de TU/e wil waarschijnlijk  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Sailer: en die zit dus niet meer standaard in het profiel N en T |
|
Sailer Erelid
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
wat zit er nog wel in n en t dan?? |
|
Sailer Erelid
@jackjanjanus: Uhm: -Gym, Nederlands, levensbeschouwing en Engels (dat is bij elk profiel) - Wiskunde B - Natuurkunde - Scheikunde - Biologie óf Informatica óf Wiskunde D - Een ander keuzevak |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
dus jullie hoeven eigenlijk gewoon een keuze vak minder te doen als wij toen en ook nog eens een taal minder |
|
Sailer Erelid
@jackjanjanus: Ow wacht je moet ook nog Duits, Frans, Latijn óf Grieks kiezen  misschien dat ik iets ben vergeten  ik weet het niet zeker  En nu ga ik mijn toets maken  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
succes man |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Elishahaha Erelid