|
Elishahaha Erelid
 WMRindex: 286 OTindex: 1.584
|
hoe lang al gelukkig samen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Elishahaha: heel lang blijkbaar  hij is al zolang aan het denken  . |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: haha zou best kunnen  En hoe zit het bij jou? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Elishahaha: flyingdutchy: was even koffie drinken moet ook gebeuren maar ik woon nu even ruim een jaar samen en 3 jaar bij elkaar zoiets |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: Dat kan ten alle tijde veranderen @jackjanjanus: Maakt niet uit  Ben blij dat bij jou samenwonen wel goed gaat  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Elishahaha: ging dat bij jouw niet goed dan? en ik ken haar al vanaf 1996 of nog eerder maar een ouder foto waar we alle twee op staan hebben we nog niet gevonden  dus ik wist wat ik in huis haalde |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: nee doe mij maar thee  , maak je me veel blijer mee  . 3 jaar samen  doe je goed  , tegenwoordig houden de meesten het nog niet eens een jaar vol met de relatie zelf  . @Elishahaha: hmm tja zou kunnen  , maar ik zie mezelf niet zomaar op iemand afstappen of zo  . ben ik veel te verlegen  voor dus ja  . |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: mijn vriend is ook ongelofelijk verlegen dus daar ligt het niet aan @jackjanjanus: nope mijn vorige vriend heeft me uit huis gezet. Maar dat is verleden tijd  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Elishahaha: maar ik zie het mezelf echt niet doen XD. ik moet vaak iemand wel al een beetje kennen voor ik er echt mee ga praten  en anders hou ik me altijd stil XD. maar ja komt ook wat door vroeger dat ik heel stil en teruggetrokken ben...;) |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: ik zelf zit in een groep waar we onder andere hierover praten. Dus als je het een probleem vind kan je er misschien ook iets aan doen! En even terzijde... ik ken mijn vriend van een datingsite  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Elishahaha: ik heb al heel vaak hulp gehad, maar het helpt niks. op elke school waar ik heb gezetten hebben ze van alles geprobeerd, maar ik ben nog niks veranderd  . maar ja ze kunnen mij ook niet echt helpen met bepaalde dingen, dat zal ik zelf ooit een keer moeten doen als het lukt  . dat maakt toch niks uit dat je 'm via een datingsites kent;). zolang jullie maar van elkaar houden en gelukkig met elkaar zijn.  |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: ik heb ook via school dat soort trainingen gehad... je bent zeker ook bekend met de kanjer-training of assertiviteitstraining maar die werken niet  Ik zit nu via het ggz in een groep en dat gaat een stuk beter. Ze laten je daar voornamelijk anders denken over zaken. En bij jou zou dat dus zijn over hoe je over jezelf denk en hoe belangrijk je jezelf maakt. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Elishahaha: mja ik heb nog wel meer andere trainingen gehad, maar ja het heeft nooit wat geholpen. het enige wat ik na al die jaren dan wel weer doe ik leraren dingen vragen, dat deed ik ook nooit. ik weet niet of dat wel zal helpen, ik ben gewoon moe van al die trainingen. verder ben ik net een geslotenboek waarvan het sleuteltje voor altijd verloren is gegaan. maar het gaat bij mij ook niet zo zeer van hoe ik over mezelf denk, maar meer om de problemen die ik op de scholen heb gehad.;) |
|
Elishahaha Erelid
|
flyingdutchy: Nou in ieder geval succes in de liefde  Zoals mijn moeder altijd zegt: Op ieder potjes past een deksel |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Elishahaha: haha dat komt vast wel goed  . ik hou me er nu toch nog niet echt mee bezig  , maar als ik al eens iemand tegenkom zal ik er wel mijn best voor doen(als het lukt  )  . en wat als het potje gebroken is   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: hier heb je toch niet echt last van die verlegenheid dus misschien is WMR wel de goede dating site voor jouw @Elishahaha: en zo is het maar net maar af en toe passen er ook twee dekseltjes of potjes bij elkaar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmm tja ik heb er zo ook geen last van, maar wel met direct contact  .  hahaha zo wanhopig ben ik niet hoor  . ik doe wel rustig aan. ik kom vanzelf wel eens 1 tegen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: zolang je niet gaat zoeken komt dat best goed  oe ja anders neem je een waterkoker mee die fluit dan wel voor je heb je meteen aanspraak  |
|
nietmeer
|
Quote Elishahaha: En even terzijde... ik ken mijn vriend van een datingsite  Wat geeft dat...ik ken mijn man via ICQ (chat programma) en we zijn nu 7 jaar samen en 6 jaar getrouwd  Geeft niet op wat voor manier je iemand leert kennen, als het maar goed klikt  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: en zo is het maar net als je uiteindelijk maar gelukkig met elkaar bent
maar bestaat dat eigenlijk nog icq je hoort er nooit meer wat van |
|
nietmeer
|
JJJ...ik gebruik ICQ niet meer, maar zal best nog bestaan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: ik heb ff gegoogled maar icq werkt nu zelf met facebook en twitter flyingdutchy: ja maar de waterkokers toch ook bij jullie  |
|