|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @sjefke: DragonX :dank je wel!!  Roy, met of zonder graafmachine??    doe maar met denk ik, tenzij je je echt verveelt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@DragonX: Aanstaande woensdag is die gast weer terug van vakantie die mijn computer doet. Hoelang het gaat duren weet ik niet.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@DragonX: hmmm nou ik ben ik de zomervakantie jarig><, maar heb nooit zin om het te vieren  , ik vindt na iemand anders zijn verjaardag gaan best, maar die voor mezelf hoeft niet  . maar ja een paar dagen erna ga ik met nog 1 van wmr na lowlands     . ene misschien dat ik op kamers of zo ga, als ik deze opleiding heb afgerond tenminste  , want dan ga ik verder op het hbo maar dat wil ik hier niet doen  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  Je zit dan dus vaak op mijn site wanneer je op kamers gaat.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: haha koken kan ik wel  , want heb een kook/serveer/bak opleiding gedaan;), maar ja kan natuurlijk altijd kijken   . |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  Je kan altijd nieuwe ideeën opdoen.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote @WMR-kok: @DragonX: Aanstaande woensdag is die gast weer terug van vakantie die mijn computer doet. Hoelang het gaat duren weet ik niet.  Succes dan maar  flyingdutchy: Dat probleem heb ik ook  Succes dan met de huidige opleiding  |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  kook/serveer/bak opleiding???  Waarom begin je ook niet met een receptensite?   Hetzelfde geldt ook voor Alvin.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: hmhm dat zeker ja  . @DragonX: hahaha  leuk hé  . achja met de verjaardag zijn mijn ouders misschien nog niet thuis  dus ja dan vieren we het eerst nog niet  en als ze het weekend erop thuiskomen, ben ik niet thuis  , want dan ben ik 4 dagen weg   . thanks  , ik hoop dat het lukt allemaal  , want moet nog best veel doen  . @WMR-kok: ja dat noemen ze bij elkaar consumptief breed  . haha ik heb het nu te druk met deze opleiding en vindt dit toch wat leuker om te doen  , al zal ik thuis wel gewoon altijd koken voor mezelf  . |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@WMR-kok: Heb er de tijd niet voor  , veel te doen dit jaar en volgend jaar stage  flyingdutchy: Hartstikke leuk  Gewoon je best doen en niet soggen, dan komt het goed  Ik moet gaan, m'n dossier afronden en ander huiswerk maken  . Fijne middag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een receptensite kan een leuke spaarpot worden.  Laters Alvin *boinks*  Zet in elk geval je recepten op papier.  Als je er later (kan jaren duren) tijd over begint te houden kan je in elk geval een start met een receptensite maken.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
fijne dag vandaag DragonX  en suc6 met je huiswerk en zo  laterrr   @WMR-kok: hmmm ja dat wel  , maar dan moet je er wel tijd voor hebben  . hmm heb thuis een hele stapel met allemaal recepten en zo ook voor bakken en zo van taarten en zo allemaal heel lekker   . haha misschien voor als ik met pensioen ga later  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Koken is een onderwerp dat altijd actueel blijft.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: misschien kan je bij elk recept nog bijvermelden hoe je na afloop het overige eten kunt bewaren en weer warm moet maken, een extra dienst waarmee je je kan onderscheiden van andere receptensites  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: ach ja koken moet altijd gebeuren  , dus ja kan altijd wel wat maken  , maar ja op het moment laat ik mijn moeder lekker koken  , want heb er zelf niet echt tijd voor  . op mezelf zal ik het wel moeten doen, maar dat is dan voor 1 persoon en misschien soms eens voor 2 maar thats it  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Welk overgebleven eten...   Je maakt toch zodanige hoeveelheden dat alles toch opgaat?  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Hallooooo  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Als je Jovi te eten hebt hoef je je over restjes geen zorgen te maken  Knonne wat kan ze bunkeren  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ja, jullie ook allemaal het beste voor 2011  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik heb toch twee maal t bord niet kunnen legen, viel me nog mee dat ze t toetje van mij niet erbij schoof  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: je snapt wat ik bedoel, naar mijn idee heb je dan een toegevoegde waarde aan je site  loha Sushi  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sushi: het zelfde^^   hoe is het   . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Was zeker geen Crème brulee alla Baard.  |
|