|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Roy6, nog niet lang hoor paar jaar pas  Tegenworodig is NL nog steeds bezig om wegen te buowen die in het bestek staan uit 1930-1940. verder moeten alle wegen worden onderhouden en verbeterd. dus dat is een voortdurend probleem. tot dat NL ineens beslist neit meer met de auto te reizen maar dan verplaatsen de problemen omtrent aanleg van weg naar rails @DFc het probleem is dat er binnen wegenbouw heeel veel diverse partijen zijn. Rijkswaterstaat beheerd de hoofdwegen, de provincie de provinciale en de gemeente de kleinere. probleem is dat die R-tards nog nooit gehoord hebben van communicatie/overleg/planning dus daar zit hem de crux |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@David.: banaan?  en nah bij mij niet doe mij maar engels  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote yes_my_dear: En vanuit Arnhem naar Doetinchem is het allemaal 2-baans  wij zijn al blij met een snelweg daar  Dat snap ik met die 100 bewoners die daar willen leven  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
denk je dat ik duits wil dan DFC xD |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Tssssk ik kijk je niet meer aan hoor  jij zit mij te pesten  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote David.: denk je dat ik duits wil dan DFC xD Deutsch ist toll, ich liebe es!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als Kraotach.nl een land was zou het groter zijn dan Pitcairn Islands met 50 inwoners. Nr Land Bevolking Wereld 221 Kraotach.nl 709 - 222 Pitcairn Islands 50 0.000001% 224 Niemandsland 0 0.000000%
709 dagelijkse bezoekers, laten we deze in perspectief zetten.
709 van de 1,966,514,816 internet gebruikers bezoeken Kraotach.nl dagelijks. Kraotach.nl ontvangt 709 internet gebruikers per dag, stel je voor dat deze allemaal bij elkaar komen.
Er zijn dan minstens 7 overladen vrachtwagens nodig om alle bezoekers van Kraotach.nl te vervoeren. overloaded truck
Een overbeladen vrachtwagen met ruim 100 mensen.
Als we optellen hoeveel water de 709 bezoekers verbruiken komen we op 90,752 liter per dag.
Het gemiddelde water verbruik per mens in Nederland is 123 Liter. Groot verbruik van water is douche, toilet en afwassen. Als al deze 709 dagelijkse bezoekers elkaar een hand geven en in een gestrekte lijn staan zal deze een lengte hebben van 1 Kilometer.
De gemiddelde spanwijdte van een mens is 1.79 meter Wat verbruikt Kraotach.nl per jaar aan elektriciteit? met 709 bezoekers per dag.
Gemiddeld bezoeken de bezoekers op Kraotach.nl ongeveer 2 pagina's voor dat ze vertrekken. Dit betekent dat de server van Kraotach.nl per dag ruim 1,418 pagina's verwerkt en 0 pagina weergaven per seconde verwerkt.
Wij schatten dat deze website 1 server(s) gebruikt. Het gemiddelde verbruik van elektriciteit van een internet server is ongeveer 2.400 kWh per jaar. Dit betekent dat de server(s) van Kraotach.nl per jaar ongeveer 1,728 kWh verbruikt. Kijkend naar de gemiddelde prijs van 0,23 cent per kWh zijn de kosten aan elektriciteit ongeveer € 397,- per jaar. |
|
Davh11
|
@Y_M_D  . wel helemaal 100%?  . Kok wow... interessant.  |
|
Redorbit Erelid
@ KOK en wat als WMR een land was? |
|
yes_my_dear Oudgediende
David: en bedankt he? Ik vind de Duitse taal leuk, heb tijdens m'n studie 3 maanden in Duitsland gewoont en woon aan de Duitse grens.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Redorbit:
DFc het probleem is dat er binnen wegenbouw heeel veel diverse partijen zijn. Rijkswaterstaat beheerd de hoofdwegen, de provincie de provinciale en de gemeente de kleinere. probleem is dat die R-tards nog nooit gehoord hebben van communicatie/overleg/planning dus daar zit hem de crux ja precies dat is gewoon dom net als dat ze 3 duizend keer de straat opnieuw open gooien om eerst nieuwe pakeerplaatsen te maken dan weer dicht gooien komt de week daarop een ploeg voor wat leidingen ofzo. weer dichgegooid 2 weken later komen ze voor de glasvezel wtf communiceer ofzo  David: ja jij wel  maar wat was er nou met die banaan xD> |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Davh11
|
Quote yes_my_dear: David: en bedankt he? Ik vind de Duitse taal leuk, heb tijdens m'n studie 3 maanden in Duitsland gewoont en woon aan de Duitse grens.  ik vind die taal gewoon... zo lelijk. het enige waar ik aan denk bij duitsland is zo'n bierfest met veel te dikke lelijke vadsige duitsers en vrouwen in überlelijke (sorry voor de woordkeuze) pakjes. en oostenrijk. stomme taal ook  @DFC Banaan is mijn manier om hallo te zeggen.  . |
|
Redorbit Erelid
@ DFC, zo houden wij werk in Nederland  het inderdaad erg slecht gesteld met de kunde omtrent projectplanning van de babyboom generatie  maar daar zijn we gelukkig binnen 10 jaar van af  @ KOK wow wij van WMR gaan met cruise schepen  dat is chill |
|
Davh11
|
in het centrum van apeldoorn is altijd minstens 1 straat open.
de kerklaan is al drie keer achter elkaar in een paar jaar opengebroken omdat dingen "vergeten" waren. en nu moet men gaan bezuinigen. nadenken bespaart een hoop geld x( |
|
Redorbit Erelid
Yes en voor dat nadenken krijg ik betaald  al beperk ik mij tot bedrijventerreinen in zuid-holland atm |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: ik pest je nooit  ik ben altijd heel lief maar ik vertel wel de feiten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Redorbit:  Als je een liftje wil hebben, klim maar op één van die vrachtauto's.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Redorbit: think so?  David: ah vandaar  naja ik moet zeggen ik heb niets met duits ik kan het wel een beetje dankzij m'n baantje bij CenterParcs maar verder heb ik der niets mee  |
|
Davh11
|
@Redorbit bestaat er in dat vak ook zoiets als "troubleshooting"? zo nu en dan... tenminste, bij de wegenbouw dan  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@David.: in zwijndrecht dan, alles open voor de riolering, na 8 maanden weer dicht gemaakt met klinkers, 3 maanden later weer alles afgesloten om te asfalteren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@David.: Net zoals toen met dat wegdeel dat ineens verschoof bij die tunnel een paar weken terug? |
|
Davh11
|
roy6 geldverspilling ten top. nouja, als de fifa eens zou opflikkeren met al die hoge geldbedragen erbij kun je de staatsschuld van afrika drie keer aflossen  . Quote WMR-kok: @David.: Net zoals toen met dat wegdeel dat ineens verschoof bij die tunnel een paar weken terug? ???? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6: Dat was nodig om het zand in te laten klinken.  |
|
Redorbit Erelid
@ David, troubleshooting ja dat is er maar aannemers vertalen dat meestal als "Meerwerk". |
|