|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
klik hiergrappig plaatje vooral toepasselijk voor het onderwerp wat van wegen  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@ ROy6 inderdaad dat was voor eht inklinken  dat duur vaak het langst want dan lijkt het of er niet gewerkt wordt maar inklinken kosten gewoon 30% van de tijd daarom zie je ook vaak "geluidswallen" van zand zodat alles inklinkt en er daarna weer uitbreiding kan plaatsvinden |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
naja, ik vind het maar stom  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
afbeeldinggoed, niet erg relevant, maar heel erg sterk  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@David.: haha  zoiets heb ik een keer van dichtbij gezien was een buitenlandse vrachtwagen chauffeur die was tegen het station's viaduct aan gereden  zal die foto's is plaatsen binnenkort  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@David.: Een paar weken terug stond hier op WMR dat er een gedeelte van het wegdek omhoog gekomen was door het grondwater vlakbij een tunnel.  |
|
Davh11
|
en dat er ook nog op staat "Sure we can!". |
|
Redorbit Erelid
@ WMR kok dat klopt, kwam door de droogte voorafgaand zware regenval.
daar is zelfs het sterkste repack soms niet tegen bestemd |
|
Davh11
|
ik weet nog een ander verhaal. mijn moeder, broer en ik alledrie in de auto, we rijden vlakbij zutphen en ik weet niet of jullie dat kennen, maar daar is een nogal instabiele brug. mag je niet overheen met de vrachtwagen.net voor het kruispunt om de brug op te gaan was een kleiner viaductje, en raad eens? daar zat een vrachtwagen met betonblokken vast. een andere wagen ernaast was de lading aan het verplaatsen. dus wij over de stoep... bij het kruispunt aangekomen: ja hoor, tweede vrachtwagen. deze wil naar links de brug op. mag niet he. dus boven de weg hangen borden die geen centimeter mee geven. de vrachtwagen rijd hier tegenaan, gaat achteruit dus alle auto's moeten aan de kant. een busje wat ook uitweek reed onze auto aan, waardoor deze nog steeds een deuk heeft  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Davh11
|
twee vrachtwagens, niet eens 100 meter van elkaar en allebei vastgereden op dezelfde manier. what are the odds  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
@David.:  Dan mag je nog blij zijn dat er die borden waren.   Anders was er nu geen brug meer.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
David: blijkbaar zijn die odds nogal groot  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Redorbit Erelid
@ david, dat is dat een mooi zooitje daaro  |
|
Davh11
|
goed he  . pokke vrachtwagens ook. ze zouden toch moeten weten hoe hoog de vrachtwagen is  . er stonden nota bene 4-5 borden, echt enorme borden met de maximale hoogte. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Redorbit Erelid
meestal weten chauffeurs wel hoe hoog ze zijn  maar lading/geen lading kan wel een verschil zijn |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Sommige chauffeurs laten dan de banden half leeg lopen om ze na het viaduct weer op te pompen met hun compressor voor de luchtremmen.  |
|
Redorbit Erelid
true  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Maar het gevaarlijkste is nog dat chauffeurs met een gevaarlijke lading een tunnel pakken.  |
|
Davh11
|
de eerste, net voor het kruispunt, was laag genoeg om er onderdoor te komen. de betonblokken (de lading dus) echter niet  . de voorste lag gedeeltelijk verpulverd op de grond  @Kok polen. sorry for saying this, maar polen en vrachtwagens... geen leuke combo. een keer was er een poolse bestuurder met een bak erachter. de bak was enkel voorzien van blauw zeil. dat de lading niet goed zat was te zien aan het feit dat dit tegen het zeil aan hing, hangend over het wegdek. den een halve vrachtwagen breed, aan de linkerkant. en zo'n vrachtwagen links dan inhalen. dat is niet leuk  |
|
Redorbit Erelid
@KOk dat mag ook niet echt zeg maar  haha @ Dvid, ok vast met de lading niet met vrachtwagen dus  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
gewoon volgas doorrijden, dat doen ze in die scootmobiels ook dus gewoon gaan met die handel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|