|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
MM, baldadig figuur  hey LQ   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Tsss... mensen aansporen tot spijbelen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: dat deden wij nooit natuurlijk, het is ongehoord  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
Ranie Senior lid
Quote Dionos: Tsss... mensen aansporen tot spijbelen  Liever niet anders maken ze zulke type fouten net als jou  |
|
Ranie Senior lid
@MuseMatt:  nice Redorbit ken dr ook wat van hoor op zn gitaartjes (t zijn kapot dure krengen wat hij heeft hangen maar goed) |
|
|
Quote Roy6: @Dionos: dat deden wij nooit natuurlijk, het is ongehoord  Uiteraard niet  Nahja, om eerlijk te zijn: op de middelbare scholen wel afentoe, op het hogere onderwijs kon dat niet. Al was het daar stukken makkelijker  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
 klopt Ranie, maar ja prijs maakt niet uit het moet bespeeld worden  daar gaat het om. (en de bas die ik het meest gebuik is eigenlijk een van de goedkoopste  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja nja ik weet eigenlijk niet hoe hoog mijn aanwezigheidsplicht bij deze les is   En straks mis ik wat belangrijks, die kerel zit wel bij m'n eindgesprek op stage  |
|
Ranie Senior lid
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: ik zou het niet weten, ben nooit geweest  |
|
|
Roy6: gelukkig valt dat helemaal niet te merken  Little Queen: niet zeuren  Gewoon gaan |
|
Ranie Senior lid
Roy hoe is t met Jollie hoop dat alles goed en wel is met haar  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Ranie: Quote Dionos: Tsss... mensen aansporen tot spijbelen  Liever niet anders maken ze zulke type fouten net als jou  Da's natuurlijk geen typfout Die van jou daarentegen...  |
|
Ranie Senior lid
@MuseMatt:  laat mij lekkker gemeen zijn ik weet dat ik veel typefouten maak  lol en toch heb ik geen slechte studie zal wel komen door dat ik allochtoon ben ofzo |
|
Redorbit Erelid
typevauten zijn niet erg  |
|
Ranie Senior lid
|
|
|
@Ranie: ik ben autochtoon en ook ik maak typfouten  |
|
Ranie Senior lid
@Dionos: weet ik dat dik gedrukte woord had ik verbeterd maar daarna had jij t ook verbeterd alleen dat zag Muse niet dus who cares? @Redorbit: ik ga misschien toch maar niet naar Amerika maar wel naar india Ik mis t daar meer dan Amerika, en daar kan ik decadent leven in Amerika niet  |
|
nietmeer
|
Morgel. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
FireFox met een spellingscontrole doet vaak al wonderen tegen het maken van typfouten.
Typefouten / typfouten is overigens weer een leuke discussie; dit is een van de woorden waar ik geneigd ben het witte boekje te volgen want het is geen type fout, maar een getypte fout! Dan zou het dus logischer zijn om typfouten te schrijven. Je schrijft immers ook niet een getypete fout! |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: Dat lijkt me niet idd, maar zowel, mijn excusses alvast  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Dionos: Ik ga ook netjes hoor  Hoop dat het nu wel een les is waarvan ik iets van leer ofzo  |
|
Redorbit Erelid
i speak english very wel aber nicht so schnell maar dat komt nog wel
alleen mijn Nederlandsch is niet "je van het"
|
|