|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Dionos: naja, niet bij naam maar het was wel vrij verdacht dat het vlak nadat iemand had geblogt verscheen... helaas. Kan ook mijn gevoel zijn maar dat laat ik maar in het midden  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@haha Ranie in haar eigen paleisje, dat zal je goed staan  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote Roy6: @MuseMatt: dat zeuren moet maar eens afgelopen zijn. Laat ieder zoals hij/zij is. Laat elkaar in de waarde wat dat betreft  Er is natuurlijk verschil tussen een d/t foutje maken of typen zoals jy bent mun zgatjuh 4 altyd! Dat laatste is echt NIET om aan te zien! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Roy6: volgens mij is er sprake van miscommunicatie want ik weet niet meer waar je t over hebt  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
@Redorbit: Daar zal ik me wle t meest thuis voelen he  dat weet je  Roy6: bedoel je mij blogje met Emmertje? Nee toch je weet toch dat dat grapje was? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pff Gezellig, weer die discussie  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Mogge  paniek hier?  |
|
|
Quote Little Queen: Pff Gezellig, weer die discussie  Ik weet van niks  Ik ben onschuldig (op dit vlak)  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Dionos: Waar Roy op doelt is het blog van My Angel van gisteravond.. |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
nietmeer
|
 , ik ben ook onschuldig tot het tegendeel bewezen is! MAar wat is er aan de hand?  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@Ranie  de zon schijnt hier WOOHOO |
|
|
@Little Queen: Oke, dat heb ik waarschijnlijk gemist of het is niet opgepikt door mijn interesse-filter.  |
|
Lenni Erelid
Nou hier hebben we hagelstenen! |
|
nietmeer
|
hagel  nu nog sneeuw  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: dat is bewust zo typen, maar als je wat mankeert en het gewoon niet kan dan moet je niet zeuren @Dionos: jij vroeg of het een zeikblog was op een bepaald iemand, maar dat was niet het geval @Ranie: nee hoor  |
|
nietmeer
|
we hebben hier niks hoor, behalve wolken... |
|
Lenni Erelid
Takkeweer !@#$#@!@#@!* |
|
|
Roy6: ik had t over letterlijk op iemand zeiken  Oftewel: voor iemand staan, rits open en laat maar lopen  T woord blog heb ik niet genoemd en daar doelde ik ook niet op |
|
nietmeer
|
... kunnen we het gezeik weer vervangen voor doelloos lallen en barpraat?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote Roy6: @MuseMatt: dat is bewust zo typen, maar als je wat mankeert en het gewoon niet kan dan moet je niet zeuren  Daar zul je mij dus ook niet over horen  Tenzij mensen lopen zeuren tegen anderen, want daar kan ik slecht tegen... Dan ga ik ook heel erg mierenneuken  |
|
Lenni Erelid
@daniel120: laten we het over het weer hebben daar vrolijk van worden?   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga naar school  |
|
nietmeer
|
ik ben op school LQ  Ik ben zo naar geschiedenis, wish me luck. *sigh* En het werd net gezellig(erigachtig soort van)  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: ah kijk ok dan vat ik em ook weer  |
|