|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
@Yumi:  Oww dat is niet niks.. |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
 wow  sterkte yumi ik hoop dat je maatregelen effect hebben |
|
nietmeer
|
Ik heb mezelf op dieet gezet en ik loop al ietsje beter  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Maar kan het die 5 jaar ook nog rekken? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Gelukkig maar lieve Yumi, kans op volledige genezing is er wel hoop ik?? Als je dit strikte dieet blijft volgen bedoel ik.. |
|
nietmeer
|
Ik hoop dat de meeste problemen opgelost worden als ik van mijn overgewicht verlost ben. De huisarts vond dat ik niet hoefde af te vallen en wilde een ander traject kiezen van behandelingen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Yumi: Dat was dus de schatting van de dokter als je zo door zou blijven gaan.  Met een suikerarm dieet zou je het dus nog flink kunnen verhogen.  |
|
Redorbit Erelid
Inderdaad kok, suikerarm enzo kan idd rekken. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat kunnen ze nog allemaal dan doen Yumi?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zo, alweer een klas nagekeken  |
|
nietmeer
|
Ze wilde mijn oedeem laten behandelen, de huisarts bedoel ik.
Door de medische problemen die ik al jaren heb, krijg ik veel te weinig beweging en ben ik sluipend door de jaren heen aangekomen. Na ieder dieet werd ik steeds zwaarder.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat zit ook bij mij in de familie, dat we zwaarder worden na een dieet.  En zelfs tijdens een dieet werd ik zwaarder.  Ik moest een dieet van rauwkost gaan volgen. In vier weken tijd was ik 6 kilo zwaarder geworden en kwam de rauwkost mijn strot uit.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@MuseMatt: wauw, je doet ook echt nog wat ook  |
|
nietmeer
|
Een dieet werkt alleen als je je eetgewoonten voorgoed veranderd en daar werk ik nu hard aan en beweeg meer. Meer kan ik nu nog niet doen als volhouden. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote MuseMatt: Zo, alweer een klas nagekeken   Hij heeft even een klaslokaal ingekeken.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Roy6: @MuseMatt: wauw, je doet ook echt nog wat ook  Jup, ben lekker aan't nakijken! Rood is mijn lievelingskleur  (eigenlijk blauw...) |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Redorbit Erelid
@MuseMatt, twijfel je nooit aan je eigen gelijk? misschien hbe jij iets verkeers geleerd/overgebracht  dat lijkt mij het enge van mensen iets leren. ze het verkeerde leren omdat je het zelf ook verkeerd hebt geleerd. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Natuurlijk twijfel ik wel eens aan mijzelf... maar dat hoort er bij! |
|
Redorbit Erelid
mwa ik bedoelde niet zozeer aan jezelf, maar juist aan de stof of die wel juist is. iig zoals jij het hebt geleerd, diverse dingen die ik heb geleerd zijn door de jaren heen weerlegd en of genuanceerd dus het was toentertijd niet zo. maarja dat weet je later pas natuurlijk  eigenlijk weet ik ook niet wat ik wilde met dit berichtje hahaha Konijntjes zijn lief maar stinken wel |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Voor Engels is er gelukkig niet veel veranderd  |
|
nietmeer
|
'Sup dawgs? |
|
Sushi