|
nietmeer
|
en eten   |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Waarom zou ik dat niet echt denken haveabreak? voor de grap zet ik het er ook niet neer  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: gewoon Hoi allemaal    doen  dan vergeet je niemand  Amour: daar heb ik geen excuus voor nodig als ik wil koken of bakken dan doe ik dat als ik er tijd voor heb  of het pasen kerst of weet ik veel wat is boeit me dat niet  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
het gaat snel hier  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
stelletje spammers  . ben ik even aan het bellen en gelijk al 1 of 2 pagina's verder  . |
|
nietmeer
|
@YMD, nooit denken dat het niet kan;) dacht ik ook, en ik zat er ook naast   |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote yes_my_dear: Waarom zou ik dat niet echt denken haveabreak? voor de grap zet ik het er ook niet neer  T slaat gewoon nergens op, lol. Of heb je de meest ziekelijk trauma meegemaakt ofzo? @Ranie: Ik gok 19 |
|
|
Quote yes_my_dear: 70 toch?   De waarheid ligt ergens in t midden  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@TheGhost: ik zou niet eens weten waarop ik verliefd zou moeten worden! |
|
nietmeer
|
als we dan toch gaan gokken, gok ik ergens rond de 35  YMD, zijn er helemaal geen uiterlijke of innerlijke eigenschappen/kenmerken die je leuk vindt dan?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Haveabreak Erelid
|
Quote yes_my_dear: TheGhost: ik zou niet eens weten waarop ik verliefd zou moeten worden! je bedoeld tussen een man of een vrouw? |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
@yes_my_dear: op je bankpas dat doe ik ook die geeft me tenminste wat ik wil  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
|
|
|
Quote Ranie: @yes_my_dear: op je bankpas dat doe ik ook die geeft me tenminste wat ik wil  Je bankpas is je enige, echte liefde  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Haveabreak: liever een vrouw  maar ik bedoel eigenlijk op wie @Ranie: dat is een goed idee, alleen die doet niet altijd wat ik wil, ik wil er wel iets meer op hebben staan  |
|
Haveabreak Erelid
|
@Ranie: waarom wil je eigenlijk zo graag je leeftijd geheim houden?  |
|
|
Quote Amour: @yes_my_dear: Jij op een vrouw.  En je wordt gewoon verliefd, komt vanzelf wel.   Nooit op een vrouw  Die zijn achterbaks  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Dionos: nee joh het geld wat erop staat  , want wat heb je aan je bankpas als er geen geld op staat   . |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
Haveabreak Erelid
|
Quote yes_my_dear: @Haveabreak: liever een vrouw  maar ik bedoel eigenlijk op wie @Ranie: dat is een goed idee, alleen die doet niet altijd wat ik wil, ik wil er wel iets meer op hebben staan  Bi, of lesbisch?  Dit verklaard wel waarom je zo'n hekel aan homofoobs hebt  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote the-ghost: YMD, zijn er helemaal geen uiterlijke of innerlijke eigenschappen/kenmerken die je leuk vindt dan?  - Niet te dun - Wel beetje vrouwelijk - Aardig - Goeie uitstraling - Ik moet er een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren - En bovenal: een bankrekening met minstens 5 nullen  |
|
Haveabreak Erelid
|
@Ranie: Haha, oh sorry, dus nu heb ik het verpest?  |
|