|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ranie: alles kan, zolang er maar niet geflirt wordt  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
the-ghost: wuahahahahahahahahaa |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Wat een vergelijking  Quote Ranie: @Amour: Met jou kan ik geen sex hebben, Met Redorbit daar en tegen    |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@Ghost&Dionos: Veel kan, maar dat niet..  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
DFC hey  ja best goed vandaag laatste dag opt werk voor mijn vakantie begint  lekker chillen dus vanmiddag uit lunchen en vanavond uit eten met collega`s dus leuke dag eigenljik is het meer lol dan werk vandaag  . en dan tor 3 januari vrij  en met u? @ Ranie, Haai  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Redorbit: nu heel jaloers  ik moet nog tot donderdag  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Ranie: @Amour: Met jou kan ik geen sex hebben, Met Redorbit daar en tegen  alleen jammer dat we nu weten dat t puur voor de lust is, want verliefd worden dan Ranie niet  |
|
Ranie Senior lid
Redorbit is mij secret lover  ;);) (alleen weet hij dat nog niet maar dat boeit niet)   |
|
nietmeer
|
@Amour, waarom niet?  je kunt ook sex hebben zonder ervan te genieten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ranie: dus je bent toch wel verliefd   . |
|
Amour Erelid
the-ghost: Maar dan is het toch niet leuk..  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Ranie: Redorbit is mij secret lover  ;);) (alleen weet hij dat nog niet maar dat boeit niet)   Je bedoeld: Secret toy-boy* |
|
nietmeer
|
Quote Ranie: Redorbit is mij secret lover  ;);) (alleen weet hij dat nog niet maar dat boeit niet)   ah, nu komt de aap uit de mouw @Amour, dat is een ander verhaal  |
|
Amour Erelid
the-ghost: Aapchar?  |
|
Redorbit Erelid
Quote the-ghost: @Amour, waarom niet?  je kunt ook sex hebben zonder ervan te genieten  dat doen de sexuele partners van "the Ghost" immers ook altijd  sorry ff pesten@ ranie  ok dan:je  @ YMD, ja ik eigenlijk ook maar met wat overuren enzo heb ik er een weekje extra bij weten te regelen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Redorbit: DFC hey  ja best goed vandaag laatste dag opt werk voor mijn vakantie begint  lekker chillen dus vanmiddag uit lunchen en vanavond uit eten met collega`s dus leuke dag eigenljik is het meer lol dan werk vandaag  . en dan tor 3 januari vrij  en met u? kijk das nog is lekker  relaxt hoor  ja hier goed lekker thuis aan het werk  naast wmr  strakjes ff de stad in een housewarming cadeautje kopen voor judy  |
|
Ranie Senior lid
flyingdutchy: Nee joh hoe kom je daarbij  Je hoeft neit verliefd te zijn om sex te hebben  En GELOOF me die Anaconda die Redorbit in zn broek heeft zitten   (denk dat ik vanavond zo op me flikker krijgt van Redorbit  ) |
|
nietmeer
|
@redor, al zou dat zo zijn, hoe kun jij dat dan weten?   |
|
Redorbit Erelid
@ DFC, beste housewarming cadeau ever = een vuurkorf  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet nog dik 2 weken werken voordat ik ''kerstvakantie'' heb  Hoor echt al iedereen om mij heen dat ze lekker vrij zijn enzo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ranie: hmm ja dat is waar  , maar je bent dus wel verliefd op die Anaconda van Redorbit  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik ben ook verliefd op m'n portemonnee  dat is toch wat anders?  |
|
nietmeer
|
ik moet volgende week ook nog gewoon werken  en voor de 2e week heb ik vrij gevraagd @Ranie, save the details   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Little Queen: Ik moet nog dik 2 weken werken voordat ik ''kerstvakantie'' heb  Hoor echt al iedereen om mij heen dat ze lekker vrij zijn enzo  Nog anderhalve dag werken en dan heb ik vakantie  |
|
Ranie Senior lid
flyingdutchy: uhu iedere nacht fluit ik op me slangen fluit om hem tot leven te weken  |
|