|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@yes_my_dear: Ik ben meer verliefd op wat er in m'n portemonnee zit. |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Redorbit: haha nee ik ehb al een verlanglijstje gekregen van der  wat ze nog nodig heb enso  maar is wel een leuke LQ: ik ook he  ik ben alleen wel vrij met kerst EN oud en nieuw   en de week na oud en nieuw   |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@the-ghost: hij is 1 van die seksuele partners geweest  wist je dat niet meer @Ranie: owww dus je doet aan smoffelen? klik hier  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Quote Ranie: @flyingdutchy: Nee joh hoe kom je daarbij  Je hoeft neit verliefd te zijn om sex te hebben  En GELOOF me die Anaconda die Redorbit in zn broek heeft zitten   (denk dat ik vanavond zo op me flikker krijgt van Redorbit  ) Muhahahahahaha   @The Ghost, ik heb de opmerking op je naam gebaseert. immers ga je overal doorheen zonder dat iemand iets voelt  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik moet nog 10 dagen werken ofzo tot dat ik vrij heb   Zelfs met kerst, maar ik ga m'n schoenen zo aan doen en m'n spullen pakken want ik moet zo naar 't werk en moet onderweg nog ff voedsel halen bij de Jumbo  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Amour: @yes_my_dear: Ik ben meer verliefd op wat er in m'n portemonnee zit. Nee ik serieus (ook) op mijn portemonnee, heb 'm al ruim 10 jaar en kan 'm nog niet wegdoen. Als ik dezelfde nog eens zie koop ik 'm weer de desbetreffende portemonnee |
|
nietmeer
|
@redor, ah op die manier  zo had ik het nog niet bekeken   |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
wuahahahahhaah FD  wat luister jij allemaal wuahahahhaahah |
|
Amour Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ranie:  dat is van de radio opgenomen  . heb je het wel even geluisterd  xD. dat bedoelde je zeker met het fluiten  .  |
|
Amour Erelid
the-ghost: Byebye  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: die doet het wel  , moet je even refreshen  . dus f5 drukken  later spookje    |
|
yes_my_dear Oudgediende
Amour: bij mij wel http://rockmerchuniverse.com/images/ledzeppelinvelcrowallet.jpg |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
the-ghost: mazzel  ben jij der ook  ? gezellig  tot morgen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Ranie Senior lid
flyingdutchy: ik heb hem gehoord maar ik wist al wat smoffelen was lol... Wuahahahahahaha EN nee ik bedoelde een echte fluit waarop ik dan zo een slange tune doe  dan kruipt die Anaconda dr zo uit hoor  |
|
Redorbit Erelid
@YMD, remote link forbidden  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@yes_my_dear: link doet het inderdaad niet maar google ledzeppelinvelcrowallet en dan heb ik em wel geloof ik  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ow, bij mij doet ie het wel  Maar in ieder geval is ie echt mooi! |
|
Amour Erelid
@Redorbit: Dat had ik ook, als je kopiëren/plakken doet dan lukt het wel. @yes_my_dear: Nu wel gezien dus.  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Link doet het wel, gewoon pagina vernieuwen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ranie: hahaha  kon ook niet anders hé  je hebt er ervaring mee   . volgens mij was je ook de vrouw die het allemaal even vertelde   . maar ondertussen   . haha ja eerst doe je dat  en zodra die eruit is en half slap is dan ga je smoffelen   . |
|
Ranie Senior lid
wow FD waar gaat het over lol de Anaconda van Redorbit wuahahahahahahhaha  |
|
Redorbit Erelid
@ Amour, thnx
@ YMD , haha een klassieker, Led Zeppelin Woohoo
@ Ranie en FD, hahaha mijn anaconda is nog nooit zo uitvoerig besproken op een forum |
|