|
nietmeer
|
Wij eten laat vanavond...man is al bijna drie uur onderweg  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ok, lekker gesmikkeld dus, ik heb net bonenschotel met rijst op, en we hadden een toetje gehad van onze Afgaanse overburen, lief he??  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
|
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Wij hadden crème brûlée.  |
|
sjefke Oudgediende
Een soort rijstenpap, met amandel enzo erin...mjom mjom...wel aardig van ze, ze zijn hier net komen wonen Morgen maar wat voor hun maken!!  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@sjefke: Hihi, ik weet nog dat ons mam ooit fietsles gaf aan buitenlandse vrouwen, als onderdeel van de inburgeringscursus. Ik ging wel eens mee als ze samen gingen eten of zo, en die vrouwen hadden altijd van die lekkere gebakjes meegenomen.  Jammie jammie!  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Heej daar ben ik weer  |
|
Amour Erelid
Ik ga onze nieuwe, Turkse buren ook maar eens wat eten brengen.  Hej Sailer  |
|
nietmeer
|
Waarom is het zo'n zooitje op de weg, als het aan het sneeuwen is geweest...volgens mijn man is het op de snelweg goed te doen, maar toch doet hij er al drie uur over om van Hoevelaken naar Vianen te komen, dus tot Zwijndrecht duur wel even  staat gewoon file van Almere-Stad tot aan afrit Lexmond (44km file) |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Amour Erelid
Slaap lekker wolfje   @LessienElensar: Ik begrijp het ook niet hoor..  Er valt een vlokje en alles staat vast..  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik heb anderhalf uur gefietst over 20 minuten normaal  Urgh.. |
|
sjefke Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Amour...lijkt wel of iedereen in eens niet meer kan rijden ofzo...er is geen ongeluk gebeurd, maar er staat wel 44 km file  snelweg is goed begaanbaar, dus daar ligt het ook niet aan  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Jeej buikpijn is bijna weg  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Lessien: Ach, al die mensen zijn gewoon schijterds.  Ze rijden te langzaam omdat ze bang zijn voor eventueel slippen of weet ik veel wat.  Niks meer en niks minder.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Het zou aan de op en afritten kunnen liggen, vanuit minder goed begaanbare wegen dat er ineens een bubs verkeer erop komt wie het niet zo vertrouwen.. |
|
sjefke Oudgediende
Het is gewoon glad Lessien, je kan dan geen 80 of 100 rijden..  |
|
Amour Erelid
LessienElensar: Lijkt er wel op ja, of dat iedereen gelijk bang is voor de gladheid.. @Sailer: Mooi zo.  |
|
nietmeer
|
Sjefke...op de snelweg is het goed te doen, dus kun je makkelijk 80 of 100 rijden...je moet alleen geen rare bewegingen maken met je stuur  Nou...hij is bij afrit Lexmond...dus nu de A27 nog een stuk af, dan de A15 en dan de A16...ben benieuwd hoe lang dat gaat duren, er zou nu geen file meer moeten staan  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote PinkKitten1991: Lessien: Ach, al die mensen zijn gewoon schijterds.  Ze rijden te langzaam omdat ze bang zijn voor eventueel slippen of weet ik veel wat.  Niks meer en niks minder.  Ik wil niet veel zeggen, maar ik gleed al continu weg met mijn fiets, dus met auto's lijkt mij nog een tikkel erger  |
|
nietmeer
|
Kameleon...jij rijdt niet op de snelweg toch ??? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Liever een uurtje later thuis dan te vroeg in t ziekenhuis  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, nja, 5 kilometer per uur?  En daarnaast kan ik me wel goed voorstellen dat mensen óók op de snelweg rustig doen, liever langzaam en veilig thuis dan snel in het ziekenhuis  |
|
nietmeer
|
Ik kan d'r met m'n pet gewoon niet bij...sneeuw en heel Nederland staat stil  als je normaal en behouden rijdt is er niets aan de hand  |
|