|
fctfanrobin Actief lid WMRindex: 44 OTindex: 79 Wnplts: Almelo
|
ok dan! |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@FD: Normaal valt het altijd overal behalve hier.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
vliegende roze poes: lang niet meer gesproken hier  . @fctfanrobin: de voetbalfans zijn niet echt online nu denk ik  . @Amour: hmm nou ja hier valt steeds al bijna niks  , het is echt altijd ergens anders xD. wij hebben hier echt heeeel weinig gehad  . |
|
Amour Erelid
FD: Moet je maar verhuizen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: doe ik ook wel  , waarschijnlijk in de zomervakantie nog  als het mee zit  . |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Ik ben weg  |
|
Amour Erelid
FD: Echt?  Waar ga je heen?  Doeg Sailer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
fijne avond Sailer  laterrr   @Amour: hmhm als ik klaar ben met deze opleiding ga ik het hbo doen en dan waarschijnlijk richting utrecht of zo of zwolle, maar dat moet ik nog maar zien. even de open dagen bekijken en zo  . als het zwolle wordt, maakt het eerst niks uit of ik nog geen kamer of zo heb, want dan zit ik een uurtje in de trein of zo, maar ja utrecht is ongeveer 2 en een half uur reizen en daar heb ik geen zin in 's ochtends  . |
|
Amour Erelid
FD: Oh oke  En stem even op de hond waarover Duimelotje Het heeft op haar blog.  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: hmm oké  wie is Duimelotje eigenlijk  , nog nooit gezien hier  . |
|
Amour Erelid
@PinkKitten1991: Elke dag doen.  @flyingdutchy: Lees d'r blog of kijk d'r PP, dan ken je d'r snel genoeg.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: tja ga niet allemaal blogjes lezen  , heb ook wel andere dingen te doen   . |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
flyingdutchy: Echt een topper, en zus van Ronmij;) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: hmm oké  , maar Ronmij ken ik eigenlijk ook niet echt   . ene wat heb ik gehoord  , ben je verliefd  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Maar als je eens niks te doen heb en je wilt iemand leren kennen kan je dat toch doen, daar zijn PP's voor.  Als je maar wel even stemt, hoogstens een minuutje van je kostbare tijd.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: haha ik lees niet altijd alle blogjes die worden geplaatst  , geen tijd of zijn wat te lange verhalen  . maar ja PP verteld ook niet alles  . allang gedaan   . die minuut is zeer kostbaar  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Hoeft toch ook niet, maar zo leer je wel wat meer mensen kennen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: maar ik ken al veel mensen hier  en ik leer ze toch liever kennen in het café  , de meesten die ik ken, praat ik ook altijd wel mee in het café  dus ja. daar communiceer je nog gewoon mee  , beter dan in een blogje reageren  . |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Goedenavond heren!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
flyingdutchy: Ja een beetje maar hoor..   |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Je kan nooit genoeg mensen kennen. En sommige mensen komen gewoon niet zo vaak in het café, maar die zie je weer vaak op blogs of bij de artikelen. En iedereen vindt het juist leuk als je reageert in een blog. Hej AcidCranberry |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
flyingdutchy:  Hartstikke goed, ben aan het werk, maar is extreem rustig. Lekker hoor! En als het wel druk wordt, hebben ze gewoon pech  Hoe is het met jou nu dan? @Amour: Hai!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: aaah oké  , maar wel al wat aan het daten en zo? @Amour: tja maar dan blijft het bij reageren op het blogje, maar dan heb je niet een gesprek zoals wij hier nu hebben;). het is meer van een reactie of een verhaal wat ze typen en thats it  . @AcidCranberry: mooi zo  . dat is wel relaxed  , kun je dus mooi op WMR  . whaha  ach ja zolang je maar betaald krijgt toch  . gaat best  |
|