|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kameleon: hmmm oké  nou dan kunnen we Yumi het vragen  en er is vast ook wel iemand die je moeders naam weet  dus ja dat komt ook wel goed  . en er kent vast wel iemand jou daar  . @vliegende roze poes: we kunnen kammie gaan stalken   . |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Vliegende Hollander: Oeh ja, goed idee.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
flyingdutchy: ik doe mee kammie stalken  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Waarom zou je kameleon willen stalken? wat schiet je daar nu mee op?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Chris, ik ben populair  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Kameleon: Chris, ik ben populair  Hier noemen we dat de PISPAAL zijn  |
|
ChrisM Erelid
@Kameleon: Oh ja, en in welk opzicht is dat een rede? |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Chris: Ach man, gewoon, kunnen we lachen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Quote Roy6: Quote Kameleon: Chris, ik ben populair  Hier noemen we dat de PISPAAL zijn       we gaan een minimeeting organiseren  , de stalk kammie meeting  |
|
ChrisM Erelid
flyingdutchy: Haha, ik dolde ze gewoon uit, echt niet normaal  Eerste partijtje was 4 van jong ajax tegen 4 van ajax a1 en ik tegen elkaar, maar na een paar minuten kwam er een van jong ajax bij, omdat ze zo gemeen waren dat ze dachten dat ik niks kon, maar ik was gewoon de beste, Florian Jozefzoon een aanvaller, was noch wel wat pittig, maar de rest waren waardeloos in trucjes e.d. Quote PinkKitten1991: @Chris: Ach man, gewoon, kunnen we lachen.  Kijk dat is nou een goede rede: Gewoon! |
|
ladekast Oudgediende
|
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ChrisM: haha oké  goed bezig  . hahaha ze konden het niet aan   . hmm oké  dus hij was de enige uitdaging toen  . nou ja mooi dat het zo goed ging, nu hopen dat ze wat met jou willen  en dat je erbij kan komen  . Roy6: jij wel ja  |
|
ChrisM Erelid
flyingdutchy: Ik denk het niet, mijn afstandsschoten zijn bagger  daarom ben ik ook straatvoetbal gaan doen... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ChrisM: hmm tja maar daar moet je dan ook op gaan oefenen;), iedereen is wel ergens slecht in, maar je kan alles leren^^  . |
|
ChrisM Erelid
flyingdutchy: precies, maar mijn knieën zijn alledrie heel slecht... dat helpt me ook niet  |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
ChrisM Erelid
|
|
PinkKitten1991 Erelid
@Chris: Oh, ik dacht even de knie van je derde been...  |
|
ChrisM Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ChrisM: hmm oké, meer ermee oefenen?  maar hoe komt dat dan, ongeluk gehad of zo? Vliegende roze poes: daar denk jij weer aan hoor  . |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Knie in je derde been  Das niet goed  |
|
ChrisM Erelid
flyingdutchy: ik maakte in een wedstrijd(voetbal) een geweldige sliding, ik haalde de bal mooi bij de tegenstander vandaan, en toen ik halverwege opstond, zette ik een knie naar voren, en iemand wou er over heen springen om bij de bal te komen, maar sprong niet hoog genoeg, en klapte met zijn wreef tegen de binnenkant van mijn knie aan. Dat was mijn rechter, de linker is door een omhaal gebeurd, stond iemand in de weg. |
|