|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Vliegende Hollander: Nee jij dan, met je "vliegende roze poes".  Bovendien kan hij toch ook gemuteerd zijn, dat hij 3 benen heeft i.p.v. 2?  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@PinkKitten1991: Gelukkig niet, dan zou ik sprinter zijn geworden  Alhoewel, met voetbal lijkt het me ook wel makkelijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@ChrisM: aaai oké, dat is niet fijn nee, maar ja dat soort dingen heb je met voetbal. nou ja misschien dat je bij een pro straatvoetbal team kan komen  ^^. Vliegende roze poes: wat is er mis met die naam dan  . uhmm ja dat zou kunnen, maar dat bedoelde jij dus echt niet   . |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Vliegende roze poes: praat je nu tegen jezelf   |
|
PinkKitten1991 Erelid
Nu is het officieel: Ik faal.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Vliegende roze poes:  hahaha ik vindt 'm geniaal   . hoe krijg je het voor elkaar  . je hebt mijn dag wel weer gemaakt hoor   . maar maakt niet uit hoor kan iedereen overkomen    maar wat kun jij zo ook  xD  . |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
ChrisM Erelid
ik ga een filmpie kijken met m'n meissie, zie jullie nog wel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ach iedereen heeft wel eens zo'n dagje  , je bent niet de enige  , maar ja deze was wel leuk   het komt wel weer goed   laterrr Chris    een fijne avond verder  ene ik dacht dat je geen vriendin had  ? |
|
PinkKitten1991 Erelid
Vliegende Hollander: Ach ja, ik ben gewoon toe aan vakantie, dat is het gewoon.  Misschien heeft hij er nu wel een, Hollandertje.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha dat zal het zijn  , ik heb al lekker vakantie   , ben die ook al aan het volplannen  , maar ja lukt niet echt   . heb nu nog maar voor 4 dagen wat staan  . maar wanneer heb jij vakantie dan?  haha doet ie snel dan  , toen ie weer terug was had ie niet 1  . |
|
PinkKitten1991 Erelid
Vliegende Hollander: Aanstaande vrijdag pas.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
arme jij   ik had vrijdag om 11 uur al vakantie  , na mijn presentatie op stage   . nog even volhouden hé  . |
|
PinkKitten1991 Erelid
Ik wil vakantie, verdorie!  Het is niet eerlijk...  |
|
ChrisM Erelid
flyingdutchy: het gaat snel  Zondagavond/maandagnacht leren kennen, ze bleef gelijk bij me slapen. XD het was nogal glad, en koud... Ze stuurde nog een smsje naar een vriendin waarin ze zei: 'hij is geweldig in bed' ik las het omdat ze het met mijn mobiel stuurde, stond nog in verzonden berichten, ze had zelf geen beltegoed meer... Dus ik moest op het werk even daarover opscheppen  Maar ik ga nu  |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
vliegende roze Poes: nog even volhouden  nog een paar daagjes  , dan heb jij ook vakantie  . gewoon plezier maken, dan gaat de week het snelst    maar het leven is ook niet eerlijk    . @ChrisM: haha oké  . dat is mooi   whaha ook echt hé  , dan zou je dat toch eerst wel verwijderen  xD. ach ja nu hopen dat het aan blijft hé  . whaha opschepper  laterrr   |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
zo, ik gaat ff kassie kijken  slaap lekker allemaal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
PinkKitten1991 Erelid
Bah, het is weer zover mensen.  Een groepje kleuters wat op mekaar zit te vitten.  Bah, bah, en nog eens bah.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
horen die niet op bed te liggen?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
Vliegende Hollander: Dat sowieso ja.  Bah bah, ik heb er geen goed woord voor over.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
wat doen ze dan allemaal  ? |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Dat wil ik ook wel eens weten. |
|