|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Hoihoi  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Boeh |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
wel goed  heb hele week vol staan met afspraken met meiden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hey Amour    hoe is het  . hey Kpuc    hoe is het  . |
|
Amour Erelid
Hej Kpuc  FrankB: Je moeder, je oma en je tante?  Hej Wesley.  Gaat wel goed hoor, met jou?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Vliegende Hollander: Ach ja, gisteren was gewoon mijn faaldagje.  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: mooi zo  . haha oké  gewoon om wat leuks te doen  of ook nog wat dates? @Amour: mooi zo  , gaat best  @vliegende roze poes: hahaha ja dat was het echt hé  , maar dat was wel een heel leuk moment   . |
|
FrankB Oudgediende
|
@flyingdutchy: mwa, morgen wat leuks doenmet het WMR schaap), vanmiddag was wel echte date, en de rest is ook allemaal gewoon leuk  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Mooi. Weet iemand van jullie waarom je niet kan reserveren voor de bios voor donderdag en vrijdag? |
|
FrankB Oudgediende
|
@Amour: omdat ze dan gesloten zijn?  |
|
Amour Erelid
FrankB: Ja dat snap ik ook maar das raar toch..  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Amour: hoezo? die mensen mogen toch ook wel es vrij?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: haha ja voor morgen wist ik wel al  , heb haar nog even wat gezegd van wat ze moet doen   , maar ja weet niet of ze het wel gaat doen hoor  . oooeeh hoe ging de date vanmiddag? haha oké  nou veel plezier  . schaapje komt donderdag hier   en volgende week donderdag ga ik daar heen  xD. @Amour: waarom is dat raar?   |
|
Kpuc Oudgediende
FD, lekker, ik zit ineens met iets van rechtsraadsmannen. In het geval van arrestatie dat bij ieder verhoor op het bureau er gelijk een onafhankelijk en oprecht raadsman/vrouwe aanwezig moet zijn, als zijnde om de notulen nuchter op te tekenen onder ede. Tok luitjes  *boinks* |
|
Amour Erelid
FrankB: Maar waarom donderdag en vrijdag? Kijk met Kerst snap ik 't wel.  flyingdutchy: Omdat het helemaal geen speciale dag is en die mensen dan gewoon moeten werken.  |
|
PinkKitten1991 Erelid
Ik heb zin in chips.  Dat is slecht, want het is doordeweeks en dan eet ik het nooit.  En het is sowieso niet goed voor mij als ik het teveel eet.  |
|
Amour Erelid
|
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
|
@FD: date vanmiddag ging goed.. t wordt alleen niks  wil ik weten wat je haar gezegd hebt? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Kpuc: mooi zo  hmmm ja dat is misschien wel handig ja, maar ja dat gaat denk ik ook weer een hoop geld kosten, want die mensen moeten dan wel elke keer weer aanwezig zijn en ook betaald krijgen. @Amour: tja maar jij wil toch ook wel een paar dagen vrij hebben;). geef die mensen ook eens een vrij dagje  . Vliegende roze poes: ach voor 1x moet het kunnen  . FrankB: mooi zo  , zit er al een vervolg date in  ? haha weet ik niet  , misschien wel misschien niet, dat kan ik niet weten  . |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: vertel t maar, dan wordt t wel duidelijk? nja, date niet, we zijn goede vrienden en das genoeg  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Ja maar ik wil dan naar de film..  En vast ook nog wel meer mensen, ze kunnen toch omstebeurt werken.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: ja maar als ik het vertel, dan kan ze het waarschijnlijk niet meer doen  en het moet eigenlijk wel even   . hmm oké, maar dat is toch ook goed;). er kan altijd nog wel wat komen^^  . @Amour: tja heb je pech  , ga je morgen of overmorgen maar  . ga jij er dan werken  , kun jij donderdag gaan werken   . |
|
Kpuc Oudgediende
FD, liever wat meer kwijt aan mensen wie een balans op de randen moeten vinden en beoordelen bevinden en doorvragen in vertrouwen dan met een jury  |
|