|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
flyingdutchy: ik wil het niet weten  die blijft iig 2 meter bij me uit de buurt  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
flyingdutchy: Morgen is te kort dag.  Moet ook nog afspreken hè.  Als ik d'r werk kan ik die film toch niet zien..  Maar zulke dingen moeten gewoon altijd (behalve op feestdagen) open zijn.. Winkels zijn toch ook (behalve feestdagen) altijd open... |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
|
|
Amour Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Ja hoor, ik ga weg en gelijk gaat Frank weer aan z'n verslaving werken.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Kpuc: maar het geld moet wel ergens wegkomen en dat is juist altijd het probleem hier in nederland en er wordt hier nu al overal op bezuinigd, dus ja ik denk dat ze dat ook niet willen bekostigen  . maar ja hopelijk komt het er wel, zou wel veel beter zijn  FrankB: whahaha toch niet?   hahaha dus als jullie gaan lopen, neem jij 2 meter afstand  nou ja zeg   . @Amour: uhhm overmorgen genoeg tijd  . tja maar anderen wel   . haha zeg dat maar tegen hun dan?;) ja maar een winkel is wat anders  . volgens mij zijn hier in leeuwarden de bioscopen dan wel open   . lekker douche pinkie  welterusten      lekker slapen  een fijne dag morgen  doei doei vliegende roze poes     |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: ik vertrouw het niet  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Dan moeten we maar in Leeuwarden naar de film.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: hahaha  zou ik ook niet doen  xD. gelukkig doet ze zoiets niet bij mij   . @Amour: wil ik dat wel?  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Jij hebt maar lekker pech.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: zorg wel dat jou trein niet aankomt hier  . wil jou hier niet hebben op donderdag  , komen we jou straks ook nog tegen hier  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Mij en Jersan.  Wel gezellig toch.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: nou ja heb dan al een gezellig dagje hoor  . kom je vrijdag maar langs met Jersan  dan vindt ik het best  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Maar dan is Irthe er niet meer.  En vrijdag moet ik boodschappen doen voor Kerstdiner.  |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: zeg nouhou.. ik heb de hele nacht nog om erachter te komen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: ja daarom  , dan is ze er niet meer  , dan heb ik de gezellige dag dus gehad  . uhmm ga je donderdag boodschappen doen  . FrankB: nee je merkt het morgen wel   .  haha nu niet er aan blijven denken hé   . ik denk dat als je het haar morgen vraagt dat ze het wel zegt  als je niet al te laat bent  .   |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: vertel, NU! |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Nee doe het liever vrijdag, dan is het verser.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: nee  hahaha, ik laat jou er lekker de hele nacht over nadenken  kun je straks niet slapen xD  en droom je er over  .   @Amour: uhmm vrijdag is ook kortdag  , dan is het meeste al uitverkocht  en is het te druk in de winkel  . ene je kan ook 's ochtends boodschappen doen en daarna hier na de bios gaan;)  . |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: ik bel onze goede vriendin wel wakker  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Nee ik ga vroeg en vrijdag gaat mem ook dus dan gaan we met 't autootje.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: whahaha  als je haar chagrijnig wil hebben moet je dat doen   en waarschijnlijk staat haar mobiel toch uit;). @Amour: ja 8 uur in de winkel boodschappen doen en daarna na de bios kan makkelijk  . |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: oh well, mocht ik het niet leuk vinden wat je haar gezegd heb te doen, pak ik je gewoon lekker terug  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Niet helemaal in Leeuwarden dan moet ik heel vroeg weg.  |
|