|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
ja je bent ook erg lief   al mag je niet te veel hoofdletters gebruiken in reacties  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Vliegende Hollander: Nah, hoeft niet per se. Zolang hij mijn kleurvoorkeur maar respecteerd.  Hihi, ik weet van Broertje dat hij bang is voor roze behang. xD  |
|
Angel-xoxo Senior lid WMRindex: 8 OTindex: 355 T |
Ja oke der was genoeg reden, ma alsnog  die keal had mooie bloedneus  |
|
Soulsplitter
Erelid
en ik weet over Kitty ook iets ineens   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
PinkKitten1991 Erelid
Ryon, wat dan?  |
|
Soulsplitter
Erelid
iets over een bepaalde aantrekkelijke persoon  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Angel-xoxo:  Kijk, daar hou ik nou van.  Een vrouw met pit die durft van zich af te slaan.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@vliegende roze poes: hahaha  nou ja ik ben ook niet echt een fan van roze  , maar ja ik vindt het best dan een anders het wel leuk vindt. een vele kleur roze is dan nog wle wat mooi maar daar blijft het bij  . hmm oké  dat kan xD   . @kabouter engeltje: hmmm daarom  dan kun je nog best lief zijn  . haha oké  fijn xD bloed in de kleding>< krijg je er niet uit als je het niet snel in een bak water met zout legt(heel veel ervaring mee). |
|
Soulsplitter
Erelid
ik plaag je maar Kitty;) |
|
PinkKitten1991 Erelid
Ryon, je wist toch al lang dat ik 'm lekker vond?  |
|
Was wel mooi trouwens, zijn vrienden helpen hem niet eens, hy werd gewoon in elkaar gemept door een meisje haha  hy ging zelfs janken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Quote vliegende roze poes: Ryon, je wist toch al lang dat ik 'm lekker vond?  wie?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
Vliegende Hollander: Broertje.  |
|
Soulsplitter
Erelid
Quote flyingdutchy: Quote vliegende roze poes: Ryon, je wist toch al lang dat ik 'm lekker vond?  wie?  ik wist dat allang, maar hier ging het om;) |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Ryon: Ik snap je niet dan.  |
|
Soulsplitter
Erelid
ik wist niet dat het al bekend was op WMR dat je een crushje had op Broertje |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Angel-xoxo: tja als hij het zelf uitlokt, waarom zouden die vrienden dan helpen  . als een vriend van mij ruzie zoekt met een meid, ga ik ook niet helpen  , sowieso sla ik al geen meisjes dus ja;). hmm leuk  was vast een watje   . vliegende roze poes: hmm Broertje van WMR?  hoe je niet voor te blozen  . iedereen vindt toch wel iemand leuk  . heb ik ook hoor^^  . |
|
PinkKitten1991 Erelid
Ryon, kom op, het is geen crush. xD Ik vind 'm alleen lekker, that's all.  Heb hem nog nooit in het echt gesproken man! xD |
|
flyingdutchy: Nee niet dus  et was echt zon kijk mij nou dwaas  |
|
Soulsplitter
Erelid
ik wel  stond ernaast  gezellige kerel  leuk koppie ook  en je wilt geen ruzie met Angel dutchy |
|
PinkKitten1991 Erelid
Bovendien heeft Broertje al een vriendin en woont hij helemaal in het verre Spijkenisse.  |
|
Ryon, ja skatje ie hebt mie boos gezien, ma niej agressief  |
|
Soulsplitter
Erelid
ik ben op geen enkel moment bang voor je  je weet hoe ik kan reageren, zoals toen je mijn shirt vastgreep  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Angel-xoxo: whahaha  maar dat zijn vaak van die watjes  , die denken alles te zijn met hun vriendjes  , maar wanneer het eropaan komt schijten ze 7kleuren in hun broek  . @Soulsplitter: hmmm wat dan?  is ze zo erg  . nou ja ik denk dat het haar eerder gaat vervelen  , je moet echt hele wat doen om mij boos te krijgen  en mijn pijngrens ligt echt hoog;). vliegende roze poes  maakt toch niks uit dat ie daar woont  , echte liefde kent dan geen afstand;). |
|