|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Vliegende Hollander: Ja maar hij is al bezet...  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
flyingdutchy: Zij kan hard meppen  gaat jou pijngrens wel overheen xD |
|
Angel-xoxo Senior lid WMRindex: 8 OTindex: 355 T |
@Soulsplitter; Jij hoeft ook niet bang voor mij te zijn, your my best  k zou je niet eens wat kunnen doen  haha |
|
Soulsplitter
Erelid
om twee redenen niet nee  |
|
You know me  |
|
Soulsplitter
Erelid
gelukkig wel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
vliegende roze poes: hmmm tja maar daar kan altijd van alles in veranderen;). @Soulsplitter: hmmm vast niet hard genoeg;), heb al zoveel gevoeld dus ja dat zal wel meevallen  en ik kan me prima verdedigen  zonder maar te hoeven aan te vallen  . |
|
PinkKitten1991 Erelid
Blehh, wat ben ik toch slecht met liefde en dat soort spul... x.x Ik voel me echt een buitenbeentje als ik andere mensen verliefd samen zie met elkaar...  Ik ken dat niet...  En als ik ervoor wil gaan, durf ik het uiteindelijk niet en loop ik het mis... x.x |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
vliegende roze poes: hoezo dat?  ik heb toch ook geen vriendin, al heb ik dan ook wel dat ik iemand wel hele leuk vind   . nou ja je bent in ieder geval niet de enige   . en ik durf het ook nooit hoor  , ben ik veel te verlegen voor  . |
|
@PinkKitten1991: Life or Love are a bitch, so you better FUCK IT!!!! weet hoe je je voelt trouwens |
|
PinkKitten1991 Erelid
Ik heb gewoon nog helemaal geen ervaring, en ik ben godverdomme al 19.  Straks word ik zo'n ouwe vrijster die alleen in een hutje op de hei woont... x.x En ja, hierover denk ik altijd lekker pessimistisch. Gewoon omdat ik er heel erg veel behoefte aan heb.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
vliegende roze poes: het kan erger  , ik ben 20  . hmm misschien eens online wat zoeken dat je zo wat aan de praat komt misschien is dat makkelijker voor je?  |
|
gotte god kind, wees blij daj geen jongen hebt, ik weet echt hoe je je voelt, ma ze breken alleen ma je hart, ik zweer et je kats! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Soulsplitter
Erelid
nee ik ben toch niet zo lieverd  ik zou je hart nooit breken |
|
RYON!! je weet kats wel waat ik et over heb! je weet precies hoe ik me voel, |
|
PinkKitten1991 Erelid
Engel: Nou, ik zou echt niet mijn hele leven vrijgezel willen blijven hoor.  Het ligt er gewoon aan waar je naar zoekt. Ik ken een heleboel meisjes die alleen maar vallen op "bad boys" en daarmee een heleboel problemen krijgen. Maar ik ga juist voor de middenmoot, zonder al te veel poespas en zogenaamde stoerdoenerij. Want zo ben ik zelf ook niet. |
|
Soulsplitter
Erelid
lieverd, ik weet echt precies hoe jij je voelt, maar we hebben altijd elkaar |
|
i just can't take it van S... k word parranoiiiaaa |
|
PinkKitten1991 Erelid
Nou, ik hoop echt dat ik geen fouterd tegenkom... ._. Ik wil een lieverd, geen engerd... het idee alleen al... x.x Maar goed, ik ben slapen, het is echt al veel te laat.  Welterusten allemaal.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
slaap lekker chickie   |
|
Soulsplitter
Erelid