|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
kojak: en wat had ze dan ??  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Jollie: Quote: 'streepje'' zit op haar eierstok Sorry maar dat begrijp ik ook niet.  Daar waar ze pijn heeft zitten niet haar eierstokken.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Lieve dames en heren, read my blog, ik ga jullie, het zij met pijn in mijn hart, verlaten... snik  |
|
Violetje Oudgediende
|
sjatter: ja ze heeft egt pijn van binnen... als ik vraag waar heb je pijn.. dan wil ze egt met haar vinger na binnen om het aan te wijzen  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Jollie: Stomatitisch als ik het goed typ. De hele mond is ontstoken van binnen, tot bloedens toe. Zo zielig.   Dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. En als je dan niet helemaal serieus genomen word, dan gaat bij mij mijn adrenaline nivo plotsklaps omhoog, want het gaat wel om mijn kleine meisje. En in dit geval om de jouwe. En in ziekenhuizen moet je heel brutaal zijn om dingen sneller voor mekaar te krijgen. |
|
sjatter
Oudgediende
Jollie: Toch denk ik dat ze dan pijn in d'r buik zou moeten hebben. Dat wijs je als kind zijnde niet aan via de onderkant. |
|
kojak Erelid
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
Violetje Oudgediende
|
sjatter: ja ik weet het nie.. ik weet 1 ding.. en da is da ik wil weten wa het is !  ik wil gewoonda ze haar eens opnemen en dan daar blijft tot ze zo een aamval krijgt... dan zien ze eens hoe het is... ik trek dit nie meer.. ik huil iedere keer mee  |
|
sjatter
Oudgediende
|
|
sjatter
Oudgediende
Jollie: Opnemen?  EI, weet je wat je zegt? Dan krijgt dat kind nog meer pijn, alleen dan in d'r hart.  |
|
kojak Erelid
|
Jollie: Blijven zeuren bij die dokters Jollie. Wat vreselijk zielig voor d'r zeg, vooral omdat ze niet precies weten wat het is. Die onzekerheid.
|
|
Violetje Oudgediende
|
sjatter: ja weet ik maar ik heb het gevoel da ze me nie geloven... en ik denk da ze als ze het zien me wel geloven... ik weet het anders ok nie...  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Lessie gaat verkassen, dat hele gedoe met die brandzooi, dat is niks voor de honden vinden ze  |
|
kojak Erelid
|
sjatter: Wij mochten gewoon bij Dalí blijven slapen in het ziekenhuis, hebben daar een week zowat gewoond op die kamer. Dus dat is tegenwoordig wel heel goed geregeld. |
|
ladekast Oudgediende
|
lessie en man en zoon en 2 honden gaan naar Hoorn  |
|
sjatter
Oudgediende
Jollie: Ik heb het gezien schat, ik weet wat je bedoel. |
|
kojak Erelid
|
Roy6: Is het echt zo erg daar joh? |
|
Violetje Oudgediende
|
sjatter: daarom en dan kunnen ze het zien... want ik kan er nie meer tegen... roy heb het weer van me overgenomen omdat ik ok weer volschoot.... Kojak wat had je dochter dn ?? |
|
sjatter
Oudgediende
kojak: Alicia is niet ziek, das wat anders. |
|
ladekast Oudgediende
|
kojak: naja, als je geen honden hebt is het wel te doen maar als ze die schuimdeken gaan leggen dan schijnt het wel erg slecht te gaan worden. Lessie en der man zijn bang dat de honden dan teveel last krijgen van de rotzooi. En laten we eerlijk zijn, de regering gaat nooit vertellen hoe erg het echt is  |
|
sjatter
Oudgediende
Jollie: Maar om een poos in observatie te zijn valt echt niet mee hoor. Ze heeft er toch niet dagelijks last van? |
|
ladekast Oudgediende
|
kojak: De snelwegen A16 en A17 zijn sinds 22:30 woensdagavond in beide richtingen voor een deel afgesloten. In de richting van Rotterdam is de A16 afgesloten bij knooppunt Zonzeel. In de richting Breda is de weg afgesloten ter hoogte van Ridderkerk-Zuid. De A17 van Roosendaal naar Dordrecht is afgesloten tussen knooppunt Noordhoek en knooppunt Klaverpolder. In de richting Roosendaal is de snelweg afgesloten ter hoogte van industriegebied Moerdijk. Industrienummers 0 t/m 243 zijn niet bereikbaar Ook het treinverkeer en vaarverkeer ligt plat  |
|
Violetje Oudgediende
|
sjatter: soms een paar dagen en soms 1 keer in de week... |
|