|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
@LessienElensar: ja snap ik... zal het morgen weg zijn of zijn we vrij ?? wa denk jij ??  |
|
nietmeer
|
Jollie...morgen zal het allemaal wel mee vallen  maar blijf morgen de honden wel in de tuin uitlaten  en houden jullie morgen de katten ook maar binnen  |
|
Violetje Oudgediende
|
LessienElensar: ik moet morgen werken dus ze zijn lekker binnen  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Die schuimdeken had dus toen de brand uitbrak automatisch in werking moeten treden daar in een van die hallen, zal wel weer een of andere idioot zo'n afsluiter hebben dichtgezet ooit...Bij Quest in Naarden mocht ik altijd snachts in de Kuil werken, een speciale open overkapping, in de grond verdiept, en als daar wat zoú gebeuren komen sprinklerinstallaties in werking en blusschuim eruit tot wel 5 meter dik!! Je mocht daar niet eens met je mobieltje uit rondlopen, alles is Ex beveiligd, zelfs de telefoons die er hangen!! Dan pas kan je zeggen dat er veilig gewerkt kan worden.  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goede avond  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@sjefke: Mooi verhaal, maar je weet toch niet wat er hier gebeurd is.  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik blijf me verbazen over die malloten hier van de politie  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Hoi Brie!!  Sjatter, dat klopt, maar het heeft heus niks met terrorisme te maken hoor, kan ook ongetraind personeel wezen, of falend management wat niet goed op de gevaren wijst en let..  |
|
nietmeer
|
@Kam: ...evacuatie heeft al geen zin meer, dan zouden ze dat hier ook moeten doen en in Dordrecht, Hoeksewaard en noem maar op...waar wil je met al die mensen heen ??????
En nu nog evacueren zijn ze te laat mee, hadden ze vanmiddag dan al moeten doen... |
|
Violetje Oudgediende
|
blusdeken gaat nie door  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, precies, daarom verbaas ik mij er ook over  . Oh help, ze komen nu wéér door de straat  Jollie, wees maar blij, geen extra rook  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Blusdeken wordt uitgesteld, vlammen zijn te hoog .... |
|
Brie Erelid
|
Die brand houdt de gemoederen wel bezig he  . |
|
nietmeer
|
Jollie...nu nog niet nee, betekend niet, dat het helemaal niet gedaan wordt...en misschien wel beter...komt er ook niet zo onwijs veel meer rook vrij en daarmee schadelijke stoffen. |
|
nietmeer
|
@Brie: Nogal logisch he  ligt hier nog geen 20km vandaan   Sorry  DP |
|
Kameleon Oudgediende
Ik zie net dat waarschijnlijk die wolk over een stuk binnen Rotterdam/Utrecht/Apeldoorn/Arnhem komt te liggen  |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Zo de hond is weer uitgelaten. Heerlijk ff een frisse neus gehaald!   |
|
Brie Erelid
|
LessienElensar: Ja dan snap ik het inderdaad wel. Ik zelf zit lekker veilig in N-Holland. Hou het nieuws wel de hele tijd bij, maar merk er verder vrij weinig van. (Op een aparte trending topic op Twitter na) |
|
Violetje Oudgediende
|
kojak:  |
|
nietmeer
|
Kan zijn dat ze gewoon om 2 uur aankomende nacht de blusdeken erover heen gooien  en dan maar zien wat er fout gaat zeker  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ola  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, dan heb ik zeker ook een groter risico dat hier al die troep komt  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kojak: lol, ik ook maar het was/is niet fris buiten bij ons  het stinkt als de neten hier  |
|
Violetje Oudgediende
|
lessien.. jij bent eigenlijk nog laat op  |
|