|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wolfje, probeer FreeRecordShop?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kameleon: maar wat als ze geen cd of dvd of zo moet?  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@flyingdutchy: dan is ze de spreekwoordelijke zak  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
 wil een boek hebben wat bij bol.com niet meer leverbaar is  en ik wil en moet dat boek hebben misschien kennen jullie wel de bende van de bokkenrijders? tis hier in limburg gebeurt en ik ben erg gek op de dvd's |
|
Sailer Erelid
@Wolfje: De bokkenrijders? Villa Volta!  Maar hebben ze het ook niet op de 2e hands sectie of op marktplaats? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: zou zomaar kunnen  . @Wolfje: de enige bokkenrijders die ik ken is van een stripboek suske en wiske  xD, maar ja dat komt omdat ik daar bijna 300stripboeken van heb   . |
|
Wolfje Oudgediende
|
@fly zelfs de bokkenrijders van suske en wiske heb ik  maar ben ook sus en wis fan @Sailer nee limburgse geschiedenis;) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Wolfje: haha oké  leuk    heb mijn kast er vol mee staan  en heb ook nog delen die niet in de winkel werden verkocht  . misschien deze? bruna |
|
Wolfje Oudgediende
|
fly ik heb ook zeldzame sus en wis   heb zelfs al een paar nieuwe boeken  tis een bundel en die is niet meer verkrijgbaar  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Wie sjoen os Limburg is begrip toch neemes allein de zuuderling dae Limburg leef is |
|
Wolfje Oudgediende
|
stotje jij snapt uhm  |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
Ik loop hier alleen in een te stille stad Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad. Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht'. En dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht. En dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht. En dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht.     BRABANT  BRABANT     |
|
Sailer Erelid
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Sto Oudgediende
|
@Stinkvogel: ik vind brabant ook wel ok hoor  maar moordrecht, daar wil ik dood niet gezien worden! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Wolfje: oké  ook nog de zwart wit versies?  of nou ja de rode en blauwe reeks?  die zijn echt zeldzaam nu  helaas heb ik die niet, alleen 1 exemplaar maar die is later nog een keer gemaakt, dus ja niet echt oud. verder heb ik nog een versie van Amsterdam dat ze hierheen komen en aan de drugs en zo gaan   . en ook nog een 18+ versie   ik heb alle nieuwen van suske en wiske al  . ik moet nog een paar en dan heb ik in ieder geval nummer 67 t/m het laatste nummer van nu  oooh oké, dan kan ik je niet helpen, weet niet veel van boeken   , koop alleen boeken die ik zelf graag wil  . hey Sto   ik ben het helemaal met je eens    |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: hey vliegend spookding  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
flyingdutchy en Kameleon: En Friezen en Limburgers dan? Die passen volgens mij ook niet echt onder het kopje Nederlanders  |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: megagoed en met jou? @Stinkvogel: gelukkig niet zeg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stinkvogel: hoezo ik kom uit friesland  , maar ik ben totaal geen fries, ken die hele taal niet eens spreken   . @Sto: mooi zo  . gaat best    |
|
Kameleon Oudgediende
Stinkvogel, maar Friezen zijn Noorden dus nog lang geen Belgen  Meer Denen  Limburgers zijn weer een geval apart  ..  Flyding: High Five  |
|
Wolfje Oudgediende
|
limburg limburg limburg!!  zal ook maar eventjes mee doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Wolfje, maar niemand gelooft jou toch?  |
|