|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
flyingdutchy: Je was jezelf aan het irriteren? Hoe doe je dat?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@roy6: bij jouw in de winkel?
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Static: uhmmm ik had bijna nergens zin in wist niet wat ik moest doen en daarmee irriteer ik mezelf al heel erg>< en dan ook nog te veel energie hebben en weet je niet waar je ermee heen moet  . op dat soort momenten kan ik wel gek worden  , niet dat dat nog kan, want dat ben ik al maar ja  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@jackjanjanus: hmhm, mooie show @Static: wat wil ik weten?  wat die mannetjes doen? nou ze hebben nu ook een koelbox mee dus wordt wel erg nieuwschierig, misschien hebben ze broodjes gezond zonder kaas  daar heb ik zin in!  FD: dat zei je al ja  beter dat je er niet doorheen getrapt hebt gister, hoewel het wel beter was dan had je vanochtend ook niet zo'n pech gehad  hmhm zei je al ja  sorry dat ik nog niet gereageerd heb op je sms;) maar iedereen heeft wel eens zo'n dagje/momentje, kun je ook niks aan doen  hmhm positief blijven   anders moest je gewoon je mp3/mobiel opzetten;)haha nu aan het mooi wark luisteren ja?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: hey ben ik niet de enige hier die ze zonder kaas eet  |
|
Ik hou zoveel van kaas... Echt heerlijk!  |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: natuurlijk niet  ik vind kaas niet zo lekker  op de middelbare school nam ik die wel eens, dan speciaal zonder kaas oeh wat waren ze daar lekker  hier hebben ze niet zulke lekkere net vers gemaakte..  die liggen er wel die dag gemaakt maar met plastic omheen... en tja we zitten nog in de bouw dus ik betwijfel of het echt stofvrij is daar ¬¬ oh er gaat een 3e man dat hok in  met 2 koffertjes! |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik hou van pasta  dus heb ik nu een lekker bordje warme pasta voor mijn neus |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
@MuseMatt: nu al?  lekker vroeg! hoewel ik heb ook wel zin in een groot bord spagetti  oh zo erg ben ik dan weer niet met kaas, maar ik trek dan een gezicht schijnbaar.. |
|
|
|
@Irthe: Anders moet je even gaan kijken wat die kerels nou precies aan het doen zijn?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Jaaa lekker zo vroeg @Static: wil je ipv te dubbelposten de edit knop gebruiken? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@MuseMatt: ga je anders corrigerende tikken uitdelen  |
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Static: MM is leraar dus echt heeeeel streng  |
|
Irthe Erelid
@Static: hmm nee straks stoor ik ze ofzo  achja.. misschien zijn ze daar aan verbouwen (school is in verbouwing) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmm nou ja ik was al blij dat ik niet op stage was aangekomen nu met de fiets  , anders had ik een groot probleem, want dit is 1 van de scholen die het verste weg is van mijn huis  . hmm nou ja het had ook niet uitgemaakt, had nu toch al veel pech  , dus dit kan er ook nog wel bij xD. hmhm  , maakt niet uit   , dat hoeft ook niet, maar dat weet je;), je hoeft niet op elke sms te reageren, want jij moet om je beltegoed denken, van dat je er niet overheen gaat   . hmhm dat is waar, maar ja ik heb het wel vaker, maar ja probeer ondanks dat wel normaal te doen   al lukt het niet altijd  . zal ik ook doen   . hmmm tja maar dan is mijn telefoon snel leeg, aangezien ik al problemen heb met opladen  , vanmorgen wou mijn wekkerradio ook al niet  , die ging aan en was alleen maar gruis>< fijn  . maar ja ik kan nu wel fijn de muziek aan hebben  . hmhm wat jij plaatste maar even geluisterd  . en nu Muse - Supermassive Black Hole aan het luisteren  . |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Roy6: @MuseMatt: ga je anders corrigerende tikken uitdelen  Ja, als hij dat doet ga ik jouw posts weghalen  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
haha oke FD  maar de les is voorbij.. doegallemaal!    |
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy: Bestaan er leuke lessen?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Heb nu zelfs een korte strenge coupe genomen bij de kapper Roy @Static: ja, mijn lessen zijn kei leuk  |
|