|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Static: uhmmm ja waarom niet?  ik heb altijd geweldige lessen op school  , ik krijg geen les  , ik mag mijn eigen uren en zo op school inplannen  . maar ja dit is voor irthe een leuke dag ja  , want ze heeft nu verschillende soorten lessen, dus afwisseling en ze vindt het leuk  . misschien heb jij vroeger de verkeerde scholen gekozen  met alleen maar saaie lessen  . |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@MuseMatt: Ok ik geloof je...  Ik vindt twee lessen op mijn school leuk... Microbiologie & Chemie  De rest hoef ik allemaal niet hehe |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: dat zegt ie alleen omdat hij zelf leraar engels wil worden  . hmm oké  dat heb ik nog nooit gehad, maar ja dat zal wel bij jou werk/opleiding horen  . nederlands en engels heb ik al afgerond dus ja dat heb ik niet meer  , van mij mag er nog wel wiskunde komen  , heb ik totaal geen moeite mee  . en verder altijd met computers bezig op school en CISCO certificaten halen  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Musematt, ok  nu wordt het wel eng  |
|
@flyingdutchy: Ben bezig met opleiding Levenmiddelen Technologie... Wil later met die kleine beesjes werken  Loop nu stage als Marktonderzoeker... |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Goed, ik ben weer pleite, ff langs mijn opa en oma in Zutphen. Nu is de tijd om te gaan tellen tot 51   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: wiskunde ik heb nog wel een paar leuke boeken voor je  wiskunde 5 en 6 van het hbo wtb |
|
@MuseMatt: Veel plezier?   Ik ga Pauze houden, tot later allemaal! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hey roy   @Static: aaah oké  nog nooit van gehoord eigenlijk   . haha oké xD klinkt leuk  . en lukt het wat op stage?  ik heb eerst mbo ict niv3 gedaan en diploma gehaald en toen wou ik eigenlijk grafimedia gaan doen, maar ik werd er niet aangenomen omdat ik te stil was  , like who cares als je toch met gamedesign en 3d ontwerpen bezig bent  , dus ja toen op de school waar ik op zat voor mbo ict niv4 proberen, zeiden ze precies het zelfde  , zeggen ze kom over een half jaar maar terug  . maar hou me nog wel bezig met 3d dingen te maken  , gewoon in de vrije tijd  . dus ja toen maar naar een andere school hier gegaan en doe hier nu mbo ict niv4 en het bevalt me hier prima en zelfs nog beter dan op die andere  . en nu dus stage wat me ook prima bevalt  . laterrrr MM veel plezier bij opa en oma  ooh je kon trouwens ook meteen langs irthe  als ze thuis was xD, die woont een dorp/gat verder  . @JJJ: hmmm oké  leuk  , heb zelf op vmboT wiskunde op havo/vwo niveau gehad  . fijne pauze static    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: daar kan je dit echt niet mee vergelijken
Ik weet nog wel een leuk raadseltje voor je
26-63= 1 (kloppend maken door maar 1 getal te schuiven) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm oké  , maar ja ik moest al niveau's hoger doen toen, omdat het andere te makkelijk was  . hmmm toevallig kende ik ook al zo 1  . 2^6-63=1  edit: 2^6 = 64  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
had ik al verwacht van een ict-er  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha niet te veel verwachten van elke ict-er  , de meesten weten het niet eens of zijn slecht in wiskunde  . als je ziet hoeveel er zakken met CISCO omdat er moeilijke berekeningen instaan  . maar ja ik ben blij dat ik goed erin ben  , want het komt heel goed van pas   . helemaal in de ict   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: en het vreemde is dat je bij ict op hbo niveau helemaal geen wiskunde krijgt |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dat is echt faal  , maar dat kreeg ik op mijn vorige school ook niet, maar als het goed is moet ik dat na mijn stage hier wel weer krijgen en anders kan ik het altijd aanvragen, dan krijg ik gewoon privé les met wiskunde   , kan ik ook voor nederlands en engels doen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: maar dat zal dan ook wel weer wat kosten |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
nee dat kost me niks, het hoort gewoon erbij te zitten, ik kan aan mijn coach vragen of ik wiskunde kan krijgen en dan regelt hij dat en kost me verder geen extra's  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
woehoe! mijn game heb ik zelf kunnen repareren  en de leraar lukte het niet  woehoe  of ik had gewoon verkeerde file in zijn map geplaatst, dat hij geen CS 5 heeft   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hoi!  ik trakteer!  boterham met pasta! gratis af te halen in lokaal 108!  ach gewoon zelf wat prutsen  ach, hier op school werken we ook met CS4 dus valt te begrijpen dat hij t niet heeft  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: leraren moet je ook alles uitleggen he tegenwoordig  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik heb bijna alles al weer opgeruimd  |
|
jackjanjanus Oudgediende