|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
jjj :en was je vandaag optijd op het werk? Of verslapen  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@maaike1985: Ligt aan de hoeveelheid koffie die er is denk ik?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ayashna:hmhm ja echt wel  . ach hij fietst er toch nooit op  dus ja hij moet niet zeuren  . aaah oké  gelukkig maar  . mooi zo  . haha lekker pauze houden zo  , dat doe ik wel bij de pc  . xD voorspelbaar  . aaah oké  , is goed^^  . JJJ: ja die is awsome  . gehéhé die waren echt ver heen toen   . |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@wesley: Die foto van Jollie en YMD is met oudjaar gemaakt he  Die van Roy met Koninginnedag...  Haha, als je paps de fiets niet gebruikt dan kan het wel gewoon ja.  Nee joh, ik ben niet voorspelbaar  . @Static: Haha, misschien heeft dat stemmetje wel gelijk, misschien ook niet  Roy weet het..  |
|
maaike1985 Senior lid
|
static jah hij drinkt aardig wat koffie op een dag vertelde hij laatst  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee joh was allebei tegelijk   , de zelfde avond nog geüpload van toen YMD daar was  . hmhm daarom  en anders heeft ie pech doe ik het toch   maar ik ben wel voorspelbaar  en daar had ik het over  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Op die foto was ik nog nuchter hoor  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Heb geen idee of YMD met koninginnedag bij Roy en Jollie was hoor  Maar zou best kunnen hoor. Maar die 2 foto's zijn in ieder geval niet op dezelfde dag gemaakt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: hmmm weet ik  zo zie je er altijd uit   . die ene foto was ook leuk  , van toen je bijna lag te slapen bij een concert van Gerard jolling   . @ayashna: nee die pruik had ie op met oud en nieuw    . waarom niet dan  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Quote flyingdutchy: YMD: nee die pruik had ie op met oud en nieuw    . Een hele goedemorgen Wesley  |
|
Roy6: En dan doe je dus normaal als je ver heen ben?  |
|
maaike1985 Senior lid
|
mensies mag weer les geven.. Waarschijnlijk vind ik vanmiddag nog wel gaatje om langs te komen  tot snel |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
het sneeeeeeuwt   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
flyingdutchy: Waar?!  JJJ: Wat is RUIM op tijd bij jou?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@maaike1985: Veel plezier, dag Maaike @wesley: Lol.. Maar ik meen me te herinneren die foto veel eerder ook al in een blog gezien te hebben.. Dus die kan niet van oud en nieuw zijn..  Ja of ik moet me ernstig vergissen, Roy moet het antwoord wel weten.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: hier  Ayashna: hmm oké  dat zou kunnen, moet je roy maar vragen  hij weet het inderdaad  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roooooooy? |
|
flyingdutchy: Waar is hier slimmerik?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Morgen  Lieve mensen ik heb een vraag, een x aantal weken geleden liet voglens mij WMR-kok een link achter over het gebruik van diverse sites. zo konden wij van WMR met de dagelijkse gebruikers op een cruiseschip enzo. wie was er toen online en weet over welke site ik het heb  ik heb geen zin om het hele cafe na te ploegen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Morgen Redorbit  Ik was toen niet in het cafe dus kan je niet met die vraag helpen. Sorry  |
|
@Redorbit: Gooooooeeeedemorgen! flyingdutchy: Je had het ook gewoon kunnen zeggen...  |
|