|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
er zijn zat franchise formules in Nederland  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Static: Geeft niet  Ah ja, het is maar even iets waar je eventjes doorheen moet  Naja, je kan ook op de begane grond parkeren, heb je die auto's omhoog/omlaag niet  Haha, maarja. Die Jumbo zie ik in april wel weer, dan is mijn stage ook weer klaar en mag ik weer naar school.  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@jackjanjanus: Inderdaad! @Jasjee: Dan ben ik er al nietmeer haha, 28 Januari is deze stage voorbij (Eindelijk)  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Haha, lekker  Ben je in September begonnen?  |
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Static: en hoeveel school moet je dan nog? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Ah oke 10 weekjes stage dus  |
|
@jackjanjanus: Na dit jaar nog 1 jaar dan heb ik MBO Nivo 3 gehaald. (Ben blijven zitten door die klaplongen  ) Daarna kijken wat mijn opties zijn @Jasjee: Zo ongeveer ja, inderdaad. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
tijd voor de lunch tot zo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
  klote internet op school  , eerst valt de server uit, kon ik niks meer, dan de hele tijd geen internet  en toen bleef de boel hangen> |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Oke. @wesley: Welkom terug. Ik kan zelf niet op het draadloos netwerk hier, heel vervelend. Maja, komt wel goed daaro   Lunch ze JJJ  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: het zit je ook niet mee vandaag he @Static: en wil je nog verder leren of heb je echt nog geen idee? |
|
@jackjanjanus: Eet smakelijk! Ja waarschijnlijk wel, meer richting de Microbiologie.  flyingdutchy: Scholen hebben altijd klote internet  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ayashna: thank you   hmm oké  , je baas vond dat je te veel op vreemde sites zat, dus heeft ie dat geblokkeerd  . ik hoop het wel ja  . @JJJ: nee maar ja het zit me ook al nooit mee  , heb bijna dagelijks al problemen met msn dus ja  . @Static: valt mee hoor;), op sommigen scholen is alles heel stabiel, maar hier staat gewoon een te oude server die niks meer aan kan  en juist moet uitvallen wanneer ik er ben  en internet is klote hier  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Nou, de router ligt er gewoon uit. Kan gewoon niet verbinden met mijn laptop. Ja kom er wel in, maar dan heb je alleen lokaal netwerk, geen Internet. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: uhmmm de stekker er even uit halen en er dan weer in doen;), dat helpt vaak wel  en nee er gebeurt dan niks  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ja, alsof ik weet waar die router staat...  Anders had ik dat allang gedaan. De baas is er niet dus ja dat schiet ook niet op. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: even zoeken   , is niet zo moeilijk te vinden  , zal wel ergens bij de server hangen  . hmm die is er ook niet vaak  . |
|
@Jasjee: Baaaallleeeeennnn!!  flyingdutchy: Dat helpt meestal wel ja  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: hmhm ik doe het thuis ook altijd  , maar hoeft nu niet meer  , nu heb ik internet via de stroom  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ja nou, er is een mogelijkheid dat het beneden zit, maar daar zit een ander bedrijf. Is een beetje raar als ik daar even ga kijken.  En de serverruimte zit in een kamer bij het ander bedrijf, heb ik sowieso geen toegang zolang mijn baas er niet is. ( Heb geen sleutel tot die kamer). Internet via de stroom, die kende ik nog niet  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
boeh!  vandaag misschien kaarten halen voor Children of Bodom   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
*Aaaaaah*Schrikt van Irthe  |
|
Irthe Erelid