|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* schiet kurkje in holletje van Kpuc * |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Jasjee: wat voor?  nou, een ethilon 5-0 Waarom wil je weten wat voor?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ben ik even blij dat er een onder- en gewone broek voor zit YMD, Tasman, Roy knijpt in den bil, afweergeschut  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@wesley: Nee dat klinkt lekker, ik als toetje  No way. En discrimineer me niet !  Ik ben niet klein  Jaja, ik ga al naar beneden. Tot zo. Om een kopje thee te halen he.@Delenn: Eehh, ik bedoelde dus waarvoor een hechting  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Ayashna: haha ja echt wel   , jij bent het toetje  yes way   . doe ik ook niet  , ik zeg de waarheid alleen maar  , jawel    . klein kaboutertje  . jaaa na beneden en vragen en dan pas thee pakken  en neem ook voor mij mee   . |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
koffie  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee: dacht ik al  Ik heb afgelopen donderdag 7 moedervlekken laten verwijderen en ik had 20 hechtingen en nu tel ik er nog maar 19 en heb ik ergens wel hechting-insteek-gaatjes, maar geen hechting meer   |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Delenn: dat hoef jij toch niet meer laten doen?  |
|
Delenn
Oudgediende
gisteravond waren het er 20 flyingdutchy en vanmorgen 19, dus ik heb m'n bed al doorzocht en m'n pyama uitgeschut, maar niks te zien  YMD: nou eruit snijden doe ik niet zelf hoor  maar de hechtingen haal ik er wel zelf uit  Ik heb een doe-het-zelf-kit meegekregen van de arts  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: onder het bed zoeken en op de grond en op de plaatsen van waar je bent geweest  , je vind 'm vast wel  . ik kan je niet helpen met zoeken  , mijn fiets is kapot   . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Haha ideaal  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Heb thee en heb er 1 voor jou, kom maar halen  En de stekker is opnieuw in en eruit gehaald door iemand van hun  Dus jaah.... We zullen het merken. Hoi YMD, hoe is het?   @ Delenn: Sorry  Ah oke, is die gewoon zomaar foetsie?  |
|
nietmeer
|
hallo  |
|
Delenn
Oudgediende
ja was wel grappig, hij zei: en dan kun je volgende week terugkomen of naar je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderen  ik: of ik doe het zelf  Hij: uh...durf je dat? ik: tuurlijk  als het van u mag  hij: als je weet dat je het kunt mag het van mij  ik: ok  hij tegen ok-assistente: maak jij even een doe-het-zelf-kit voor mevrouw? @Jasjee: sorry?  Ja hij is gewoon zomaar weg  Echt heel raar  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi Nos @Delenn: Sorry voor de vergissing van, wat voor/waar voor hechting.  Een doe-het-zelf-kit. Klinkt wel grappig. Hoelang moeten die hechtingen blijven zitten? En kan je overal zelf bijkomen dan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ja maar je zou nog steeds een keer 1 langs brengen  , eigenlijk vorig jaar al maar heb je niet gedaan  . oooh oké  dus je hebt het gevraagd?   goed zo  . hmhm komt nu vast wel goed  . hey NOS    |
|
yes_my_dear Oudgediende
Geniaal  wist die arts dat jij AIO bent? |
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee: 7 dagen, dus donderdagochtend gaan ze eruit  en dan steristrips erover voor een week  en ik denk dat ik overal bij kan ja en zo niet, m'n moeder is verpleegkundige, dus  Ze zitten in m'n zij en 1 op m'n buik, dus ik denk wel dat het moet lukken  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Hmm  Ja, een keer wanneer we beiden geen stage hebben en tijd hebben ofzo  Ja of een keer op zondag. xD Want mag nu toch gratis reizen deze maand zondag. Haha, lol. Je krijgt hem ooooooooooit wel. @Delenn: Ah oke, wel handig dat je ma ook verpleegkundige is  Cool. Haha moet wel lukken, maar je zij lijkt me wel lastig om bij te kunnen komen om de hechtingen goed eruit te krijgen, maar da's maar wat ik denk. Heb er geen verstand van. |
|
Delenn
Oudgediende
YMD: ja, hadden we het al over gehad  maar ik ben nog geen AIO hoor, ik ben nu co-assistent, dan wordt ik ANIO (arts niet in opleiding) en zodra ik een opleidingsplek heb wordt ik AIO, dus als ik opschiet is dat over 2.5 jaar, maar ik reken op 3-4 jaar  |
|