|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@flyingdutchy: Goed hoor  met jou ook? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
flyingdutchy: Dat is mooi! Anders verveel ik me zo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: dat moet ons dan toch makkelijk lukken of niet  , beetje omspringen op de banken en gamen en zo  , vermaak je je prima   . |
|
flyingdutchy: Nu nog een datum?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: haha ja en een afspraak maken met GWR  voor het record en de plaats van waar en dat alles klaar wordt gezet  . |
|
flyingdutchy: Precies! Ik had laatst gezien dat het record voor het langst achter elkaar gamen op iets van 6 dagen staat, dus die kunnen we ook gelijk tacklen!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: haha oké  ja dat moet makkelijk kunnen   , genoeg games om te spelen  en af en toe een beweeg spel tussendoor doen  , met de wii of zo  nou dan komt dat echt wel goed  . |
|
flyingdutchy: We kunnen niet met de wii bewegen want dan zijn we niet aan het backhangen  Dus dat zit er niet in  En voor dat record mag je maar 1 spel spelen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Static: ja zo gemakkelijk is dat bankhangen nog niet  |
|
|
|
edddie Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 135 Wnplts: katwijk
|
we gaan gewoon het record gekste internetforum verbreken. zal hier genoeg voor in aanmerking komen.
ps als jullie dat record gaan verbreken nodig mij dan ook ff uit. zit zoiezo al 7 dagen achter elkaar te gamen |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: tuurlijk wel, op de bank staan toch   . jawel  gaat wel lukken  . hmmm 1 spel  , dan zou ik het liefst voor een spel van mario gaan  , zoals mario kart of op de pc battlefield bad company 2  . *is ondertussen aan het spammen via de sms*  |
|
flyingdutchy: Ik heb Battlefield Bad Company 2 voor de Xbox360  Maar als je op de bank staat, hang je toch niet  Dan telt het niet denk ik... @edddie: Doen we!  Goooeeedemorgen trouwens!  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
koekje erbij ?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: ik op de pc  , vindt ik veel fijner gamen met zulke spellen  . en grafisch ook veel beter   . en the saboteur zou trouwens ook wel kunnen  , ook wel een mooi spel  . ja maar als je op de bank zit hang je ook niet  ;). ze zeggen ook hangjongeren en die hangen ook niet, maar staat vaak ook allemaal  , dus staan mag wel  . |
|
flyingdutchy: Ik speelde eerst al dat soort spellen op de PC, tot ik gek werd van al dat hacker tuig, sindsdien heb ik een Xbox gekocht  En ja ok daar heb je gelijk, dus dan moeten die kerels dat ook wel vinden  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: ik heb met battlefield bad company 2 geen last van hackers op de pc, maar met call of duty is dat gewoon heel erg ja, daarom ligt er ook een hoop stof op het spel cod wm2 bij mij  , wat een flut spel te veel bugs en hacks en geen updates  . gelukkig update battlefield wel altijd en binnenkort vietnam even halen  . weet ik  , ik heb altijd gelijk   . hmhm dat moeten ze maar vinden  en anders hebben hun pech   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: vietnam is toch al vet oud? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: nee joh dit is de uitbreiding van battlefield bad company 2  , dus een nieuwe ervan  , en ja er bestaat ook een oude vietnam van battlefield  . battlefield bad company 2 vietnam  |
|
flyingdutchy: Oh no you didnt! Niet CoD MW2 afkraken!!  Beste CoD ever  Mja op de PC moet je het inderdaad ook niet spelen, dat is heel erg met hackers  CoD MW (4 dus) had Punkbuster een van de beste anti-hacker programma's ooit... In 2 jaar dat spel spelen maar 1 hacker ooit gezien, nu MW2 ineens elk potje 3 pff...  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ow ik wist niet dat die er ook al was joh die oude heb ik nog wel liggen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: yes i did  , wat een klote spel zeg  . doe ik wel  , het zuigt, ik ga nog liever op low graphics cod1 spelen  . de slechtste ooit gemaakt  , COD wordt elke keer slechter en slechter  . nu hebben ze in die nieuwe versie zo'n map die gewoon uit counter strike 1.6/source komt   hmhm op de pc zuigt het hard  . die was nog wel goed  , maar sings COD 5 is het alleen maar bagger  . JJJ: haha oké  , dan weet je het nu wel    . die oude heb ik nog wel ergens op de pc staan  . |
|
flyingdutchy: CoD Black-Ops is pas bagger  dat spel is echt een grap  CoD 1 is wel grappig, CoD MW 2 komt eerst, daarna CoD MW!  |
|