|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@Sailer: Niet... CoD 4 heeft geen Intervention  |
|
Sailer Erelid
@Static: kan zijn, maar toch is 4 beter dan MW2  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Static: haha ik weet het  , heb je die map nuke town of zo gezien  , compleet gejat uit counter strike weg   . MW2 moet op de console wel goed zijn, omdat je geen last hebt van hackers, maar op de pc niet spelen  . cod1 was altijd goed  , cod mw wordt ook nog heel veel gespeeld  . maar zelf hou ik het toch wel bij battlefield, daar heb je tenminste echt dingen op een oorlog gericht en je hebt tanks en helicopters en quads en boten en zo  veel beter  . ene sommige bugs in de game zijn awsome  . zoals met je eigen team ergens een gat in de grond maken, een kuil of zo en die vol gooien met anti tank mines en daarna moet er 1 van je team met een quad oprijden of een tank  en dan op de anti tank mines schieten  zie je je teamgenoot helemaal buiten de map vliegen   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: jij hebt wel de teamgeest he op je eigen team maten schieten  |
|
@jackjanjanus: Precies  Als we ooit oorlog hebben, ik blijf bij hem uit de buurt @Sailer: Maar... The Intervention!!!!  |
|
Sailer Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: ja maar als je in sommige servers gaat, kun je je eigen teamgenoten niet killen  , maar op zo'n manier wel   . anders moet je in een hardcore server zitten, daar kan het wel  , al vaak genoeg 1 overreden met een tank  . |
|
@Sailer: Die is leuk, maar niet effectief, of je moet al Hardcore gaan, mja  @Iedereen: Als FD ooit in zijn leven een tank bemachtigd, REN!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: geen friendly fire  is ook saai) |
|
Sailer Erelid
@Static: Mwoa valt wel mee hoor  met LAN-party met vrienden vaak zat snipe-only gedaan en dan met dragunov gewoon als assault-rifle gebruiken  |
|
@Sailer: .50cal op je fly-wheel zetten is leuker dan!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: tja die eikel wou mijn tank hebben  , dus ging ie ervoor staan  , nou dan heb ik geen moeite om hem te overrijden hoor  . JJJ: tja maar dan kun je wel die bug uitproberen   , maar verder zit ik altijd in een hardcore server, dus geen killcam en zo veel beter  |
|
flyingdutchy: Heli is leuker als een tank  Vooral die Black-Hawk  Die is echt briljant! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: trouwens, afgelopen zaterdag 10 pakken printpapier verkocht  |
|
Roy6: Dus het werkt wel! Haha  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: goed bezig roy nu heb je er nog 190?  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
haha ach je hebt geen haast toch  |
|
Roy6: Heb je al zo'n heel groot bord met "Print papier, zeer goedkoop!" erop? Werkt misschien  |
|
ladekast Oudgediende
|
@jackjanjanus: toch wel, het liefst bestel ik volgende maand weer een pallet @Static: ja er hangt wat op het raam en bij het printpapier zelf natuurlijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: haha die UAV die owned de helikopters  , ga maar eens tegen een helikopter aan vliegen daarmee  , dan stort de helikopter neer en blijft de UAV nog vliegen   . |
|
Roy6: Goed zo! Per maand een pallet, dan zou het best snel gaan  flyingdutchy: UAV is overrated  Klein k*t ding, niet kapot te krijgen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: ja je hebt zeker die tien pakken zelf gebruikt om op je raam te plakken  tijd voor lunch tot zo   |
|
Quote @jackjanjanus: Roy6: ja je hebt zeker die tien pakken zelf gebruikt om op je raam te plakken  Zo kan ik het ook!  Eet smakelijk!  |
|