|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: 30 maar ik had gewoon een pakketje en ik heb het niet van me pa geleerd we reden op het land om de koeien naar de stal te jagen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch: Mijn ouders waren toen al uit elkaar. Ik heb mijn rijbewijs zelf moeten verdienen. Dat had ik bij elkaar gespaard met vakantiewerk.  |
|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
@WMR-kok: me ouders zijn waren al uit elkaar toen ik 2 maanden oud was dus dat maakt me niet uit  .......... ja zeker |
|
robdruk
|
hee mensjes |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn vader was gaan pleitte toen ik net 16 was.
Welkom in het café robdruk *boink* |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@ItzDutch: uhmm in die tijd kon je amper downloaden, met een lage snelheid van een telefoonlijn, dat is het wat vroeger gebruikt werd omdat het veel goedkoper was, maar je had maar een snelheid van 56kb , daarmee download je echt niet windows xp   . JJJ: t/m windows me/2000 was MS-Dos gebaseerd en was ms-dos ook nog nodig, sinds NT3.1 is het niet meer nodig om dos commando's en zo te gebruiken, maar het besturingssysteem is verder nog wel gedeeltelijk dos, dat zal denk ik ook niet veranderen  , anders zou je ook niet in dos command prompt kunnen komen  . ben wat langzamer met reageren, moet ondertussen ook nog wat dingen doen   . |
|
|
flyingdutchy: gassie ik kon downloaden en klopt laage download snelheid maar ik download nu nog steeds maar 500kb dus het verchil is niet zo hoog @WMR-kok: en das anders erger want ik kende hem niet en jij wel was da hard? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb eerst een jaar lang ruzie mogen aanhoren voordat ie met de buurvrouw ervandoor ging.  Ik heb een schooljaar in de mavo mogen overdoen omdat ik 13 onvoldoendes had op mijn rapport. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ItzDutch: het komt gewoon niet geloofwaardig over, dat iemand van 8 jaar in die tijd met zijn vader zit te downloaden terwijl dat toen echt taboe was, niemand die er over nadacht en gewoon een legale versie op de computer hadden staan;). |
|
|
@WMR-kok: om wat er was gebeurt had je zoveel lagen cijfers? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ItzDutch: Yep. De directeur van de mavo wilde mij van school afsturen, omdat ik zogenaamd niet mee kon. Hij wilde dus hebben dat ik naar een LBO ging.   Ik moest dus een test gaan maken bij het Gemeenschappelijk Arbeids Bureau.   Daaruit bleek dat ik geschikt was voor Havo/MTS.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik was geschikt voor VWO maar heb nog steeds geen diploma's gehaald  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De enigste papieren die ik heb is mijn Mavo diploma.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: het is tenminste iets  . ik heb een vmbo consumptief breed diploma (koken,bakken & serveren) en een mbo niv.3 ict Medewerker beheer diploma en hopelijk dit jaar nog een mbo niv.4 ict netwerk/systeem beheer diploma  . en daarna voor het Hbo  . Roy6: jij kan er ook nog wel 1 halen  xD, maar ja als je het niet nodig vindt heeft het ook geen nut  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Na de mavo moest ik naar de Shell bedrijfsschool. Dat was de enigste opleiding in de buurt die geen geld kostte maar zelfs een vergoeding gaf van 800 gulden per maand. Een andere opleiding kon mijn moeder niet betalen.  flyingdutchy:  Mooi breed beleid fd.  Je kan in 2 richtingen strakjes werk zoeken.   Mijn vader betaalde destijds maar 200 gulden alimentatie voor mij. Meebetalen met de opleiding deed hij niet. Ik had dus geen andere keuze dan die bedrijfsschool. |
|
|
ben er weer en nu even niet uitleg klas  saai |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: ik heb niks meer nodig, heb eigen zaak dus sja ..  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: ik ben ook niet bar vlot met reactie hoor  mijn ouder zijn nog bij elkaar (zou haast zeggen als een van de weinige  ) ik heb hbo WTB (zegt ook niet alles maar is wel makkelijk als je een baan zoekt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Je bent een legale drugsdealer.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Ik vind het knap.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: hmhm zeker weten  . ja als in de 1 niks meer te vinden is, kan ik altijd nog het andere doen  .  dat is echt weinig  , gierige pa had je zeg  .  dus die had liever dat zijn zoon in de goot terecht kwam  , sommige ouders  . nou ja het is beter dan niks toch;). Roy6: dan is het ook niet nodig nee  , je hebt het al goed voor elkaar daar  . JJJ: hoeft ook niet  , werk gaat voor  . mijn ouders ook nog hoor  , zijn de 25jaar nu al gepasseerd  , maar ja tegenwoordig zijn er echt heel veel scheidingen  . ik zou niet weten waar WTB voor staat   . |
|