|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Sto: naja, een paar uurtjes op de bank zal best prettig zijn  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Roy6: Quote @yes_my_dear: Oude vrouw... hmmmm met een beetje mosterd, een goed glas rode wijn en verschillende schimmelkazen  Daar doe je mij een plezier mee  ymd  Roy  niet leuk Heej Sto   Heej Kokkie   Heej Irthe   Heej FD   Hoe is het? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Roy6:  Ze heeft liever een jonge dan een oude.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oeh mag ik  Met mij is 't ook goed, mag maandag koopcontract tekenen en ga vanavond mijn haren heel saai en degelijk verven  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Kokkie: dat ligt eraan hoe jong en hoe oud Liever niet onder de 25, en liever niet boven de 35  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hoihou YMD!    @FD haha, het is wel al 10 uur geweest  52 minuten geleden  welk aanbod?  , hmm kan k wel eens doen  als k me totaal dood verveel, en ben toevallig in de buurtxD mooi niet  ik ontvlucht wel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@YMD: nee dat mag jij niet   , anders zet ik je op de kop in de container  . mooi zo  , gefeliciteerd    . haha pas maar op  , straks komt roy langs met de tondeuse  . spammer   |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: waarom ik nou weer met een tondeuse ?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ja maar ik zei 22:00 uur  mutsje  , wel even opletten hé  . uhmmm van het slaan natuurlijk  . omg lol  probeer maar eens  , lukt je toch niet  . hahaha jij verveelt je toch heel vaak  , maar dat in de buurt zijn is weer wat anders  . mooi van wel   , haha dat lukt je niet  , ik ben sneller   . en het begint hier spontaan hard te regenen  Roy6: is echt wat voor jou om te doen  , YMD's hoofd kaal te scheren  en er moet toch iemand het doen  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Roy vind het volgens mij juist leuk dat ik ze blond verf  En ach... de tondeuze heb ik al zovaak gehad dus daar maak ik me ook niet meer bang voor!  |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: scheer liever jouw hoofd kaal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
YMD: hmmm heeft ie het dan al eens gezien?  haha maar ook het hoofd kaal gehad?  Roy6: dat weet ik  , daarom wonen we ook zover van elkaar af zodat je dat niet kan doen  . |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: jammer  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nou en  is ook 10 uur  ghehe wegens succes verlengt tot het eind van deze maand   klopt  hmhm dat wel ja  ach kom heus wel weer keer in de buurt xD dat misschien wel  maarja ik haal je ooit wel een keer in  oke ik blijf hier wel in zwollywood  hier is t droog  |
|
yes_my_dear Oudgediende
FD: gemillimeterd  meerdere malen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: voor jou wel ja   . maar ik laat nu net mijn haar wat groeien  , dus hoeft ook niet eraf  . @Irthe: ja maar wel 12uren later  mutsje  . nee want je hebt het nog niet gedaan  , dus geen suc6 nog, pas als je het deze week hebt gedaan zou het verlengd kunnen worden  . daarom  , jij hebt alle tijd daar   . hahaha ja je weet het nu wel te vinden denk ik   . ik weet het wel zeker  , nee dat gaat je niet lukken hoor    . hahaha het is nu ook alweer droog hier hoor  , het komt nu na zwolle toe   . YMD: ja maar nu zo kaal als een biljartbal  . |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Zo iedereen is weer hard aan het werk zie ik. *kuch kuch* |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: dat maakt niet uit  nou en  wegens gepland succes dan?  nouja alle tijd..  ben gewoon te lui  oh jee moet nog wat printen.. haha nou  nee   zou niet weten waar ik uit moet stappen/heen moet lopen  grr hou het daar  hoihoi hisoka  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
prima prima, en met jullie? rol net me nest uit  |
|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
k hallo allemaal ik ben er weeeer en is er iemand |
|
Irthe Erelid