|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
ook goed |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik zit aan de macaroni  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: jawel dat maakt heel veel uit  , ik heb gewoon gelijk     . nee je zult het toch echt deze week moeten doen om het te kunnen verlengen  . ja altijd  en ja dat ook ja   luiwammes xD. moet je dat voor vrijdag nog printen dan?  en ga printen  , WMR loopt niet weg hoor  . awww arme jij   , ben je straks nog verdwaald hier  , op zo'n klein station  . hmmm maar op het station weet je het nu wel;) en welke buslijn en tja de halte waar je eruit moet is de eerste als je onder de weg door gaat(tunneltje) en tja vanaf daar lukt het ook wel  , sta ik daar wel xD. haha sorry het is al die kant opgevlogen  . komt ze weer aan  , ik zie hier zelfs al weer een blauwe lucht aankomen  . @Hisoka: mooi zo  lekker lui dus  . gaat best   Roy6: vreetzak   |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Irthe: Enorme kater  , achja maar een oplossing voor  en met jou? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Hisoka: doordrinken, dan heb je ook nooit een kater  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: nee maar wel een kans op alcohol vergiftiging en dat je in coma raakt  , net of je daarop zit te wachten  . |
|
|
k heey flying en roy =D |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Hisoka: door drinken?  @roy: paas mij ook wat  heb wel zin in macaroni  |
|
Irthe Erelid
DP  internet is traag |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: kleinigheidje blijf je houden  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
ohw wat een bagger smaak nu tandpasta met bier  . ff eitjes maken. |
|
|
roy macroni om 11:15 wow das volgens mij nie zo gezond |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ItzDutch: hoi @Irthe: spammer  , kun je het nu alweer niet laten om dptjes te maken    . Roy6: tja het is maar net wat je wil hé;), een kater of dat je het ziekenhuis in moet  . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: neee  dat heb je niet   ghehe kijk jij maar uit  ik voer de actie gewoon later deze maand nogmaals in dan maar  hmhm, ik weet het ongeveer?  whaha dat herinner ik me niet eens meer  een tunnel of wat  idd het wordt hier grijs ¬¬ stuur die blauwe lucht ook maar  oh nee niet voor vrijdag, voor over 5 minuten  maar ik vind t niet nodig  niet waard mijn printcredits  |
|
|
school is boring  moet mechien stoppen damit 150 ot posts =D |
|
ladekast Oudgediende
|
bord nummer 2  |
|
Irthe Erelid
@ItzDutch: probeer er zo lang het beste van te maken  heb je wel leuke opleiding gekozen dan?  hmm k ga wel weer schetsen.. |
|
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: dat heb ik wel   , maar je durft het gewoon niet toe te geven  . hoezo  , als je het deze week al niet doen, hoef ik niet op te passen  . ja maar ik moet er mee akkoord gaan  , dus heb je pech   en je doet het toch niet  , je vergeet het weer    . uhmm ja ongeveer  xD. hahaha nou ja als je in de juiste bus zit, dan zie je die vanzelf wel  en dan weet je dat je dan moet drukken  en niet voor de tunnel drukken want precies ervoor is ook een halte  , pas als je in de tunnel bent drukken  . hahaha heb ik voor gezorgd   , nee die blauwe lucht hou ik hier     . omg luiwammes  , je mag van mijn oude school wel mijn pasje hebben, mag je nog 1000x printen  , nooit geprint daar   . |
|
ladekast Oudgediende
|
Bord 2 is op  |
|
|
ben even weg mensen =P roy6 eet niet zo veel dadelijk wordt je big mama |
|
Irthe Erelid
@ItzDutch: ach dat is gewoon nog even doorzetten, voor je het weet is het jaar voorbij, de 4e is nog korter.. daarna kun je iets kiezen wat je echt leuk vind;) flyingdutchy: ooh jewel  je weet nooit  nee hoor  het is een eenmansactie  en jij hebt geen keus   neehoor   whaha dat wordt al 1e probleem goede bus  ja moet ik eerst een tunnel vinden  geef die lucht hier   ooh doe maar  k heb hier nog.. 4 euro ofzo  maar mijn les is over  tot ooit maar weer mensen!   doeg |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: nu pas  , je bent wel langzaam hoor   . |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: zeikstraal  |
|
flyingdutchy Oudgediende