|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: hmhm daarom zeg ik het ook  , maar je bent ook lief    . Einstein   echt wel   tja maar ja je moet ook na de saaie lessen, dat hoort erbij  . hmm tja voor die heb je dan weer een reden  . haha maar het is niet zo  , vakantie is het nog lang niet hoor  , duurt nog een paar weken  . dan kun je de komende 2 weken mij helpen op stage   . @jackjanjanus: hmhm dat doe je zeker  . ik doe ook genoeg hoor  , maar ja ik ben er altijd te snel mee klaar   . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
JJJ: hoop je  en geen onlogische uitleg van hoe je het in elkaar moet zetten  flyingdutchy: haha  jij was gister einstein   k ga niet 3 uur reizen voor 1 uur les waar ik niks doe;) hmhm klopt.. duurt lang  maarja opendagen en excursies en herkansingen  dus tja dan vallen er dagen uit  nee  jij fietst me te veel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: wheeeee   hahaha ja gister wel  , maar gelukkig zag jij het niet  . ik weet wel de volgende keer doe ik er wel extra gel/wax of haarlak of zo in mijn haar   , dan kun je mijn haar ook niet doen   . echt wel  zo gek ben jij wel   . haha ja te lang   oooh oké  en moet je veel herkansen dan? nooooh  valt mee, soms zit ik de hele dag op 1 school hoor  , kun je best helpen   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: haha, hmm, volgende keer niet weer plat drukken  ach ik zet het wel een keer overeind  einsteinkapsel zal je vast goed staanXD, ghehe gel en wax is vaak restylebaar   nee zo gek ben ik niet dat ik alleen voor engels heen en weer reis  dat weet ik niet, volgens mij tot nu toe niets (of misschien 1) horen we maandag pas  dan doe je helemaal niks meer  nu spam je wmr al vol en dan loop ik ook nog in de weg ook nog  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Irthe: uitleg zit er een uitleg dan bij een ikea kast nog nooit gezien  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: jawel  doe ik lekker wel   . noooo  niet dat xD  , nee staat me niet   . die van mij niet  , als ik de gel erin doe en het droogt, dan lijkt het net of je mijn haar kan afbreken   . en ik heb elke ochtend uit bed weg al een einsteinkapsel  . owww dat dacht ik   ;). hmm oké  , hopelijk blijft het bij niets dan  , heb je nog meer vrij   . lol oké  . echt wel  , ik doe dan genoeg  , tijdens dat ik op wmr zit, doe ik ook genoeg hoor  . nee jij loopt nooit in de weg   , ik zet jou voor een pc en ga ik er wel naast zitten  en af en toe moet ik wat heen en weer lopen   . is het ook een stuk gezelliger   maar ik ben nu wel even weg  , moet en kabel over het plafond trekken   . tot straks maar weer  yay 25meter kabel door een heel lokaal heen  . lees alles straks wel weer  . doei       ^^ |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: haha, wij bij 1 kast wel  en toch hielden we vanalles over, maar de kast staat er nog  en die uitleg klopte niet  hmm zit te denken, zal k weer gaan solliciteren.. bij een van duurste restaurants hier in de buurt zoeken ze nog mensen..  hmm FD: geen plafonds mollen ea   tot straks  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: zeg ik mol alleen windowscomputers  plafonds is jou afdeling  ghehe,   daarna mag je wel weer je haar goed doen hoor  hmm gewoon emmer water er overheen, en restyle it  dat is wel erg eigenlijk als je t kan afbreken  kun je er ook wat aanhangen?  hmhm hoop ik ook  k weet zo niet meer al mijn beoordelingen  en 1 ding heb ik al eens opgehaald dus  jaja zeg je nu  haha oke  ooh jewel  dan heb je alleen maar weer werk  gezien alle windhozen vast lopen en crashen als ik er achter zit  mwa denk dat je dan gek van me wordtXD laat alles kapot gaan enzo, heb je weer meer werk  haha oke  succes;)    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: Je kan misschien wel bij ikea werken kunnen ze besparen op de onderdelen  FD tot zo |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
leuk hoor, Aapchar moet een branchescriptie maken en ik moet advies geven en helpen, man wat vragen ze veel  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: en meer als de helft is nutteloos  |
|
ladekast Oudgediende
|
@jackjanjanus: naja, ik zit dat eens door te nemen maar het sluit goed aan bij de praktijk moet ik toegeven, meestal niet maar dit is wel een goeie opleiding  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: valt mee dan ga nog eens galgje spelen  |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: hmm ikea is hier minstens een half uur rijden vandaan, met de auto.. als het niet langer is  ik ga douchen  |
|
ladekast Oudgediende
|
moet ff lesgeven kerel  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: wordt maar eens goed schoon nog een hel klus met al dat wol  Roy6: sterkte dan meester roy |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: daar twijfelde ik ook niet aan |
|
ladekast Oudgediende